سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

چگونه میتوان با راهکارهای گیاهان دارویی سندرم تونل کارپال را درم

چگونه میتوان با راهکارهای گیاهان دارویی سندرم تونل کارپال را درمان کرد؟ بعضی از مچ بندها میتواند برای درمان میسر باشد که هنگام خواب پوشیده می شود. این می تواند به شما در بهبود خواب کمک کند. قبل از بهتر شدن احساس، باید تقریبا حداقل 4 هفته آن را استفاده کنید. شما می توانید اسپیلنت های مچ دست خود را به صورت آنلاین یا از داروخانه ها خریداری کنید.


سندرم تونل کارپال و درمان با گیاهان دارویی

دانشمندان که از طریق مرکز ملی بهداشت مکمل و یکپارچگی NIH تأمین مالی می کنند، به بررسی اثرات طب سوزنی درد، از دست دادن عملکرد عصبی مدیا و تغییرات در مغز مرتبط با CTS. علاوه بر این، یک کارآزمایی بالینی تصادفی که برای ارزیابی اثربخشی درمان دستکاری استئوپاتیک همراه با مراقبت های پزشکی استاندارد در حال انجام است، انجام می شود. ارزیابی این و دیگر درمان ها به برنامه های فردی کمک می کند. سندرم تونل کارپال یکی دیگر از مولفه های NIH، موسسه ملی آرتروز و اسکلتی عضلانی و اختلالات پوست (NIAMS)، از تحقیق در زمینه آسیب بافتی مرتبط با اختلالات حرکتی تکراری، از جمله CTS حمایت می کند. به عنوان بخشی از این تحقیق، دانشمندان مدل های حیوانی را توسعه داده اند که به شناخت و مشخص ساختن بافت همبند کمک می کند تا امید به کاهش تولید بافت ها و شناسایی درمان های جدید فراهم شود.


ورزش برای سندرم تونل کارپال و درمان با گیاهان دارویی

اطلاعات بیشتری در مورد تحقیق درباره سندرم تونل کارپ که توسط NINDS و سایر موسسات و مراکز NIH پشتیبانی می شود با استفاده از NIH RePORTER (projectreporter.nih.gov)، یک پایگاه داده قابل جستجو از پروژه های تحقیقاتی فعلی و گذشته که توسط NIH و سایر ادارات فدرال پشتیبانی می شود. RePORTER همچنین شامل پیوندهایی به نشریات و منابع از این پروژه ها می باشد. DESCRIPTION سندرم تونل کارپال ورزش برای سندرم تونل کارپال عمدتا یک عصب خفیف در مچ دست است. یک فضای در مچ دست به نام تونل کارپال وجود دارد که در آن عصب مدیا و نه تاندون از ساعد به دست می رسند (شکل 1). سندرم تونل کارپ اتفاق می افتد زمانی که تورم در این تونل باعث فشار بر عصب می شود. فشار در ناحیه عصب می تواند چندین راه رخ دهد، از جمله: تورم تاندون تاندون های فلکسور، نامیده می شود tenosynovitis جابجایی جابجایی FracturesArthritisFluid در طول بارداری سناریوهای ذکر شده در بالا می تواند ران تونل یا ایجاد تورم در تونل.


سندرم تونل کارپال در بارداری و درمان با گیاهان دارویی

بیماری تیروئید، آرتریت روماتوئید و دیابت همچنین می تواند با سندرم تونل کارپ همراه باشد. در نهایت، علل بسیاری از این وضعیت می تواند وجود داشته باشد. علائم و نشانه ها نشانه های این وضعیت می تواند شامل موارد زیر باشد:  اغتشاش یا سوزش در انگشت شست، شاخص، انگشت شست سندرم تونل کارپال در بارداری وسط و انگشت شست. علائم معمولا در طول شب احساس می شود اما ممکن است در فعالیت های روزمره مانند رانندگی یا خواندن یک روزنامه دیده شود. در موارد بد، حس و قدرت ممکن است به طور دائم از دست رفته باشد. چگونه پزشک خود را تشخیص دهید TunnelApple TunnelA تاریخچه کامل از جمله شرایط پزشکی، چگونگی دست استفاده شده است، و هر گونه آسیب قبلی در تشخیص سندرم تونل کارپ مهم است.


سندرم تونل کارپال پا و درمان با گیاهان دارویی

ممکن است یک اشعه ایکس برای بررسی آرتریت یا شکستگی استفاده شود. در برخی موارد ممکن است آزمایش های آزمایشگاهی انجام شود. مطالعات الکترودیاگنوز نیز امکان تایید تشخیص و بررسی سایر مشکلات عصبی را بررسی می کنند. درمان ممکن است اغلب بدون جراحی از بین برود. برخی از گزینه های درمان عبارتند از: تغییر الگوهای استفاده از دست (کمک می کند تا فشار عصب را کاهش می دهد) نگه داشتن سندرم تونل کارپال پا مچ دست در یک موقعیت مستقیم (کمک می کند تا فشار عصب را کاهش می دهد) استفاده از مچ پا در شب (کمک می کند تا از علائم که ممکن است از خواب جلوگیری می کند) به تونل کارپال (به کاهش تورم در اطراف عصب کمک می کند) هنگامی که علائم شدید یا بهبود نیافتند، ممکن است جراحی برای ایجاد عضلات بیشتری لازم باشد. فشار بر روی عصب با برش رباط شکل می گیرد که بالای تونل در کف دست قرار دارد


منابع: سندرم تونل کارپالورزش برای سندرم تونل کارپالسندرم تونل کارپال در بارداریسندرم تونل کارپال پادرمان سندرم تونل کارپال در طب سنتیسندرم تونل کارپال بازوعمل جراحی سندرم تونل کارپالمچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال