سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

در مورد بیماری قلبی نوزادان چه می دانید؟

در مورد بیماری قلبی نوزادان چه می دانید؟ آیا ضربان قلب کودک شما جنسیت را پیش بینی می کند؟ خیر، ضربان قلب نمی تواند جنس نوزاد شما را پیش بینی کند. بسیاری از داستان ها پیرامون بارداری وجود دارد. ممکن است شنیده باشید که ضربان قلب کودک شما می تواند جنس او را در سه ماهه اول پیش بینی کند. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:


بیماری قلبی نوزادان


درمان بیماری قلبی نوزادان


بزرگی قلب نوزاد


نارسایی قلبی در نوزادان


بیماری قلبی نوزادان

داروها. اگر تغییر سبک زندگی به تنهایی کافی نیست، پزشک شما ممکن است داروهایی برای کنترل بیماری قلبی شما تجویز کند. نوع دارو به نوع بیماری قلبی بستگی دارد. روشهای پزشکی یا افزایش رو اگر داروها کافی نیست، ممکن است دکتر شما روش خاص یا جراحی را توصیه کند. نوع روش به نوع بیماری قلبی و میزان آسیب به قلب شما بستگی دارد. درخواست تعویض در درمانگاه Mayo ClinicClinical مطالعات اکسپلور مایو درمانگاه تست درمان های جدید، مداخلات و آزمایشات به عنوان وسیله ای برای جلوگیری، تشخیص، درمان و یا  بیماری قلبی نوزادان مدیریت این بیماری. شیوه زندگی و درمان خانگی بیماری های قلبی می تواند با تغییر شیوه زندگی خاص بهبود یافته و یا حتی مانع شود. تغییرات زیر می تواند به هر کسی که بخواهد سلامت قلب را بهبود بخشد کمک کند: ترک سیگار. سیگار کشیدن یکی از عوامل خطر مهم بیماری قلبی، به ویژه آترواسکلروز است.


درمان بیماری قلبی نوزادان

عوارض آن است. کنترل فشار خون خود را. از هر دو سال یک بار برای اندازه گیری فشار خون از دکتر خود بخواهید. اگر فشار خون شما بالاتر از حد طبیعی باشد یا سابقه بیماری قلبی دارید ممکن است اندازه گیری های مکررتری را توصیه کنید. فشار خون مطلوب کمتر از 120 سیستول و 80 دیاستولیک است که در میلی متر جیوه (mmHg) اندازه گیری شده است. کلسترول شما را بررسی کنید. وقتی در 20 سالگی و سپس حداقل هر 5 سال یک بار آزمایش کلسترول را انجام دهید، از پزشک خود بپرسید. اگر سطح کلسترول بالا در خانواده درمان بیماری قلبی نوزادان شما باشد، ممکن است لازم باشد قبل از آن تست کنید. اگر نتایج تست شما در محدوده مطلوب قرار نگرفته باشد، پزشک شما ممکن است اندازه گیری های مکرر را توصیه کند. بیشتر افراد باید میزان LDL کمتر از 130 میلیگرم در دسی لیتر (mg / dL) یا 3.4 میلی مول در لیتر (mmol / L) را هدف قرار دهند. اگر سایر عوامل خطر ابتلا به بیماری قلبی را دارید، باید LDL زیر 100 میلی گرم در دسی لیتر (2.6 mmol / L) را هدف قرار دهید. اگر شما خطر ابتلا به بیماری های قلبی را بالا می برید .


بزرگی قلب نوزاد

این دچار حمله قلبی شده اید یا دیابت دارید، برای مثال برای LDL پایین تر از حد پایین - 70 mg / dL (1.8 mmol / L). دیابت کره تحت کنترل. اگر دیابت دارید، کنترل قند خون تنگ ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک کند. ورزش به شما کمک می کند تا وزن سالم خود را کنترل کرده و آن را کنترل کنید و دیابت را کنترل کنید، کلسترول بالا و فشار خون بالا - همه عوامل خطر برای بیماری های قلبی. اگر آریتمی بزرگی قلب نوزاد قلبی یا نقص قلب دارید، ممکن است برخی از محدودیت ها در فعالیت هایی که می توانید انجام دهید، وجود داشته باشد، بنابراین با پزشک خود صحبت کنید. با دقت پزشک، 30 روز تا 60 دقیقه فعالیت بدنی در بیشتر روزهای هفته انجام می شود. سالم خوراکی ها. رژیم غذایی قند بر اساس میوه ها، سبزیجات و دانه های کامل - و کم چرب اشباع، کلسترول.


نارسایی قلبی در نوزادان

سدیم و اضافه شکر - می تواند به شما در کنترل وزن، فشار خون و کلسترول کمک کند. وزن مرطوب را حفظ کنید. داشتن اضافه وزن، خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد. BMI کمتر از 25 و دور کمر 35 اینچ (88.9 سانتی متر) یا کمتر هدف از پیشگیری و درمان بیماری های قلبی است. مدیریت استرس. کاهش استرس تا آنجا که ممکن است. تکنیک های تمرین برای مدیریت استرس، مانند آرامش عضلات و تنفس عمیق. نارسایی قلبی در نوزادان با افسردگی. افسردگی می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر در زندگی تان بی فایده یا بی علاقه باشید، با پزشک خود صحبت کنید. بهداشت خوب را در نظر بگیرید. دور از افراد مبتلا به بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی، واکسینه شدن در برابر آنفولانزا، واکنش به طور منظم.


منابع: بیماری قلبی نوزادان, درمان بیماری قلبی نوزادان, بزرگی قلب نوزاد, نارسایی قلبی در نوزادان, درمان نارسایی قلبی در نوزادان, علائم بیماری قلبی مادرزادی در نوزادان, سوراخ قلب نوزاد, انواع بیماری مادرزادی قلب, صدای اضافه در قلب نوزاد, رگ اضافه در قلب نوزادان