سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

چه زمانی برای درمان گردن درد کودکان باید به پزشک مراجعه کرد؟

چه زمانی برای درمان گردن درد کودکان باید به پزشک مراجعه کرد؟ اگر اسپاسم عضله گردن دارید، ممکن است قادر نباشید گردن خود را حرکت دهید - گاهی اوقات مردم آن را گردن کریکت می نامند. پزشک یا فیزیوتراپ ممکن است آن را به علت تورتیکولیس حاد یا تورتیکولیس گردن تلقی کند.


گردن درد کودکان + زمان مراجعه به پزشک

وی معتقد است که بیمارانی که دیده اند که در اثر دستکاری کروپراکتیک سکته مغزی داشت، آسیب شریان های جدید یا یکی از این دستکاری ها بدتر شد. »اپیدمیولوژی این بیماری ها آلبوکرک و دیگران در یک مطالعه سال 2011 در مجله جراحی مغز و اعصاب نوشتند. مطالعات نشان می دهد که شیوع آن ها بین 1 تا 100،000 و 1 در 6،000،000 دستکاری است. با گردن درد کودکان توجه به این که آمریکایی ها بیش از 250،000،000 بار در هر سال از کیهان شناسی بازدید می کنند و 30 درصد از این بازدید ها شامل دستکاری گردن رحم است، احتمال بروز انسداد شریانی بیشتر از پایین ترین تخمین ها است. تعداد قابل توجهی از انسداد ها ممکن است به دلیل عدم رعایت این موارد گزارش نشده باشند. "یک راه مطمئن تر، Walls-Kaufman می گوید احتمال سکته مغزی ناشی از دستکاری گردن، هنگامی که بیمار به او می رسد، به دلیل آنکه بسیار نادر است، عبور نمی کند.


گردن درد بعد از خواب + زمان مراجعه به پزشک

سکته مغزی است و VAD [جداسازی شریان مهره ای] که باعث سکته مغزی می شود. نام تنها [یعنی سکته مغزی] علت را تعریف می کند وقتی که شناخته نشده است "، چون بسیاری از مردم به درد سرطان کمک می کنند وقتی درد گردن دارند که ممکن است بدون دستکاری تبدیل به سکته شود. پرل گفت که سکته مغزی پس از دستکاری گردن رحم "بسیار نادر است" و گردن درد بعد از خواب مطالعات بیشتری برای اثبات هر گونه ارتباط لازم است. پرل و دیگر اعضای کیهان شناسی یک مطالعه کانادایی در سال 2008 را ذکر می کنند که نشان می دهد کسانی که سکته مغزی داشتند پس از دستکاری گردن بیشتر مبتلا به علائم سکته مغزی هستند. فیلیپ آلبوکرکی یک جراح مغز و اعصاب در فینیکس که پس از دستکاری گردن سکته مغزی را مورد مطالعه قرار داده است، گفت که ادعاهایی که کسانی که اشک در آرتریت گردن دارند رنج می برند بدون در نظر گرفتن درمان، یک تصادف بی نظیر داشته باشند.


درمان خانگی گردن درد + زمان مراجعه به پزشک

"در سال 2013 بررسی 43 مطالعات انجام شده بین سال های 2001 تا 2011 نشان داد 707 سکته مغزی مرتبط با درمان با دستکاری ستون فقرات گردن رحم، اما نویسندگان گفتند که درک چنین حوادث ناشی از گزارش های نامناسب است. سوء استفاده از جراحت انجمن کایروپراکتیک آمریکایی می گوید که "دستکاری گردن یک روش قابل توجه است. در حالی که درمان خانگی گردن درد برخی گزارش ها دستکاری بالا گردن با سرعت بالا را با نوع خاصی از سکته مغزی یا انسداد شریان مهره ای مرتبط می کنند، شواهد اخیر نشان می دهد که این نوع آسیب شریان ها اغلب به صورت خود به خود یا به دنبال فعالیت های روزمره مانند چرخیدن سر در حین رانندگی، شنا استفن پرل، سخنگوی انجمن کایروپراکتیک آمریکایی، گفت: "چیزی مانند" سکته مغزی "وجود ندارد،" بیش از آنکه "سوزش ناخودآگاه" وجود داشته باشد.


قرص گردن درد + زمان مراجعه به پزشک

چنین اشک هایی می تواند سبب لخته شدن خون شود که به مغز منتهی می شود و موجب سکته مغزی می شود. در سال 2010 مطالعه مرگ و میر ناشی از دستکاری ستون فقرات، 26 مورد منتشر شده و 7 مورد منتشر نشده، عمدتا به علت اشک یا "انشعاب یک شریان مهره ای" یافته است. و پیشنهاد کرد که موارد بسیاری گزارش نشده است. بررسی 2007 اثرات قرص گردن درد نامطلوب منتشر شده در مجله های پزشکی بین سال های 2001 و 2006 نشان داد که "دستکاری ستون فقرات، به ویژه هنگامی که بر روی ستون فقرات بالا انجام می شود، اغلب با اثرات جانبی مضر خفیف تا متوسط است. همچنین می تواند به عوارض جدی نظیر انسداد شریان مهره ای و سکته مغزی منجر شود. "این اشاره کرد که" داده های نظرسنجی نشان می دهد که حتی عوارض جانبی جدی به ندرت در ادبیات پزشکی گزارش شده است.


منابع : گردن درد کودکان, گردن درد بعد از خواب, درمان خانگی گردن درد, قرص گردن درد, درمان گیاهی گردن درد, گردن درد عصبی چیست, گردن درد عصبی, علت گردن درد ناگهانی, پماد برای گردن درد