سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

بیماری ریه و راه های درمان با طب سنتی

فیبروز کیستیک چیست؟ این یکی از انواع بیماری ریه  می باشد.این بیماری ژنتیکی با تولید ترشحات غیر طبیعی و آسیب به راه هوایی مشخص می شود و منجر به ایجاد مخاطی می شود که در ریه ها اتفاق می افتد. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید با ما همراه باشید.


بیماری ریه و راه های درمان با طب سنتی

" بیماران مبتلا به RA باید به پزشک خود اطلاع دهند که آیا علائم مانند تنگی نفس، سرفه و یا درد قفسه سینه وجود دارد. پزشکان باید بیماران RA را برای بیماری های ریوی در نظر بگیرند. دکتر سارپک افزود: مطالعه اخیر توسط Demoruelle و همکارانش، یک مروری دقیق از مسائل مربوطه را ارائه می دهد و یک برنامه تحقیقاتی جهت درک روند درگیری ریه در RA و ارتباط با پاتوژنز کلی RA. یافته های کلیدی این مطالعات شامل شیوع بالای بیماری ریه در رده های بالینی RA می باشد. در واقع، شیوع بیماری ریوی در حدود 60 تا 80 درصد در بیماری ریه بیماران مبتلا به RA تشخیص بالینی دارد. در حالی که در اکثر بیماران تنها در موارد کمی علامتدار است، ممکن است بیماری ریوی در بعضی موارد برای تظاهرات شدید باشد. اگرچه بیماری های ریوی و بیماری پارنیشیم هر دو ممکن است وجود داشته باشند، ممکن است تأثیر متفاوتی بر پاتوژنز RA داشته باشند. علاوه بر این، بیماری ریه، به ویژه بیماری های هوایی، ممکن است قبل از شروع RA مفصل ظاهر شود. در واقع، شیوع قابل توجهی از بیماری های هوایی در زمانی که RA در دوره پیشینش است، به شدت استدلال می کند که التهاب و autoimmunity مربوط به RA ممکن است در راه هوایی آغاز شود


عوامل خطر بیماری ریه راه های درمان با طب سنتی

مخاطی یا آشکار سازی در چنین بافتی در اوایل پروسه بیماری است. مطالعات اخیر نشان می دهد که اتانکتون های خودکار وابسته به RA در خلال افرادی که در معرض خطر ابتلا به RA هستند، نشان می دهد که خود ایمنی مربوط به RA ممکن است در مخاط مخاطب آغاز شود. مطالعه Willis و همکاران عوامل خطر بیماری ریه  آنتی بادی های وابسته به RA در خلط را در افرادی که در معرض خطر ابتلا به RA و در افراد مبتلا به RA بودند، تشخیص دادند. این آنتی بادی های خودکار در برخی از افراد در معرض خطر حتی در غیاب حساسیت به سرطان شناسایی شد. افزایش میزان ایمونوگلوبولینهای خودکارآمدی به کل منجر به خلط این افراد نیز شد. با هم، این یافته ها شواهدی را برای ریه ها به عنوان محل تولید نسل آنتی بادی در اوایل توسعه RA نشان می دهد که نقش قابل توجهی از ریه را در پاتوژنز RA نشان می دهد. علاوه بر این، سیگار کشیدن و یا باکتری ها ممکن است نقش عینی در RA ریه ، هرچند مکانیسم که این عوامل ممکن است باعث ایمنی شود، نیاز به مطالعه بیشتر دارد.


بیماری ریوی روماتیسمی و راه های درمان با طب سنتی

توسعه لنفوئیدی لنفوئیدی مرتبط با برونش القا شده ممکن است یکی از مکانیسم های منجر به RA در ریه، آغاز شده از پاسخ ایمنی التهابی به عوامل محیطی استنشاقی است. مطالعات طولی در مورد بیماری ریه در RA برای روشن شدن روش های مختلفی که ریه ها ممکن است در توسعه و پیشرفت بیماری ریوی روماتیسمی  RA حضور داشته باشند، مورد نیاز است. خوشبختانه، فرصت هایی برای حل مسائل ریه به عنوان عامل در RA وجود دارد. دکتر Sparks گفت: "تحقیق در حال انجام است تا درک کند که کدام بیماران مبتلا به RA بیشتر احتمال دارد عوارض ریه ایجاد کنند." "هنگامی که این بیماران شناسایی می شوند، محققان تلاش می کنند تا بهترین راه برای درمان بیماران را برای بهبود سلامت خود درک کنند"، دکتر Sparks اشاره کرد. بیماری لورن به خوبی تشخیص داده شده و مهمترین علامت مفصلی آرتریت روماتوئید است.


درمان بیماری انسداد ریه و راه های درمان با طب سنتی

مطالعه در نیوزیلند در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید که اخیرا تشخیص داده شده است نشان داد 30? از بیماران علائم تنفسی (دیس پونا، سرفه، کریستین) را گزارش کردند، 20? از بیماران دارای شواهد فیزیولوژیکی انسداد جریان هوا و 40? انتقال گاز را کاهش دادند. شیوع ناهنجاری های CT با وضوح بالا کاهش 67?، برونشکتازی در 35?، ضخامت دیواره برونش در 50?، انفجار در محلول شیشه ای در 18? و تغییرات درمان بیماری انسداد ریه رتیکولار در 12? از بیماران بود. [1] مشکلات ریه ای مرتبط با آرتریت روماتوئید عبارتند از: [2]: ندول های روماتوئید: تنها تظاهرات ریه خاص برای آرتریت روماتوئید هستند. آنها معمولا خوش خیم هستند اما می توانند منجر به افیوژن پلور، پنوموتوراکس، هموپتیز، عفونت ثانویه و فیستول برونکوپلوانی شود. سندرم کاپلان [3] : همچنین به مقاله جداگانه سندرم کاپلان نیز مراجعه کنید. در سال 1953، کاپلان الگو مشخصی از رادیوگرافی در معدنچیان معدنکاری با آرتریت روماتوئید را که از الگوی فیبروز گسترده عظیم پنوموکونیسم کارگران زغال سنگ متمایز بود، توصیف کرد. CXR ها نشان می دهند که چندین گره گرد شده به خوبی مشخص شده اند.


منابع :  بیماری ریوی, بیماری ریه, عوامل خطر بیماری ریه, بیماری ریوی روماتیسمی, درمان بیماری انسداد ریه, آرتریت روماتوئید, عوارض روماتیسم بر ریه, ارتباط بیماری ریه با آرتریت روماتوئید, تاثیر آرتریت روماتوئید بر ریه, نقش آرتریت روماتوئید در بیماری ریوی