سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

پریود نشدن و راه های درمان با طب سنتی

اگر فکر می کنید علت  پریود نشدن شما ممکن است به خاطر مشکلات تیروئید شما باشد، حتما به پزشک مراجعه کنید. خوشبختانه، درمان های موثر برای اختلالات تیروئید وجود دارد، به همین دلیل باید به یک متخصص غدد درمانی برای آزمایش خون مراجعه کنید، اگر فکر می کنید این ممکن است برای شما مشکل ساز باشد.


پریود نشدن و راه های درمان با طب سنتی

دوره شما مجبور نیست شما را از انجام کاری که معمولا انجام می دهید متوقف کند. شما هنوز هم می توانید به مدرسه بروید، در خانه کمک کنید، دوستان خود را ببینید، ورزش کنید و همه چیزهایی را که به طور معمول انجام می دهید، انجام دهید. نکته: تمام خط محصولات ALWAYS را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین شیوه زندگی و جریان را انتخاب کنید. 8 آیا کسی مانند پسرها و یا مادر من متوجه می شود زمانی که دوره من را دارید؟ پریود نشدن نه - مگر این که به آنها بگوئید! اگر آنها از شما بپرسند، این کاملا به شما برای به اشتراک گذاشتن یا نه.9. چه مقدار از خون من در طول دوره من از دست دادن؟ بیشتر دختران حدود 1/4 فنجان مایع قاعدگی را در دوره های خود (اغلب در چند روز اول) از دست می دهند. نگران نباش، گرچه - بدن شما آن را تشکیل می دهد. 10. وقتی که من دوره ای را برای به دست آوردن خودم متوقف می کنم، زنان تا دوره یائسگی دوره ای می شوند که زمانی است که قاعدگی و توانایی بچه ها متوقف می شوند. در اکثر زنان، معمولا در اواخر دهه 50 در اواخر دهه 50 اتفاق می افتد. اما یائسگی می تواند به زودی یا بعد از آن رخ دهد.


قطع پریود و راه های درمان با طب سنتی

برخی از زنان ممکن است قاعدگی را تا زمان 35 سالگی خود متوقف کنند و دیگران تا پایان سال 50 میلادی خود را متوقف نکنند. دریافت دوره شما بخشی طبیعی از رشد است. در طول دوره، کمی از خون خود را از واژن خود را برای چند روز می آید. در مورد دوره ها، گرفتگی ها، و PMS می توان به این قطع پریود موضوع اشاره کرد. آیا می دانم در مورد دوره من چه می گذرد؟ قاعدگی (همچنین به عنوان دوره زمانی شما شناخته می شود) زمانی است که خون از رحم شما در ماه مه چند روز از واژن خود خارج می شود. شما شروع به گرفتن دوره خود را در دوران بلوغ، معمولا زمانی که شما در حدود 12-15 سال است. چرخه قاعدگی شما این است که چه چیزی باعث می شود دوره شما هر ماه. این توسط هورمون ها در بدن شما کنترل می شود. هدف چرخه قاعدگی کمک به بدن شما برای آماده شدن برای بارداری است. دوره قاعدگی شما = زمان از روز اول دوره شما تا روز اول دوره بعدی شما.


درمان پریود نشدن و راه های درمان با طب سنتی

در مورد چگونگی کار چرخه قاعدگی بیشتر بدانید. بیشتر افراد هر دوره 21 تا 35 روزه را دریافت می کنند - حدود یک بار در ماه (به همین دلیل دوره ها گاهی اوقات "آن زمان ماه" نامیده می شوند). خونریزی طول می کشد 2-7 روز - برای همه متفاوت است. دوره شما ممکن است همیشه در هر ماه یک بار اتفاق بیافتد، مخصوصا وقتی که ابتدا آن را شروع کنید. چندین سال طول می کشد تا به ریتم طبیعی آن رسیده و درمان پریود نشدن برخی افراد هرگز در طول زندگی خود دوره های منظم نداشته باشند. اگر دوره جنسیت شما بدون داشتن تولد جنبه ی آلت تناسلی در واژن دارید، کنترل. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است دوره شما نیز دیر باشد. در صورتی که مدت زمان لازم را نداشته اید، در مورد آنچه که باید انجام دهید بیشتر بدانید. در صورتیکه دوره خود را دریافت کرده اید، راههایی برای مقابله با خونی که از واژن خود می آید، وجود دارد. شما می توانید از پد، تامپون یا یک فنجان قاعدگی برای جمع آوری خون استفاده کنید، به طوری که در لباس های خود قرار نمی گیرید.


خطر پریود نشدن و راه های درمان با طب سنتی

در مورد استفاده از تامپون ها، پد ها و فنج ها بیشتر بدانید. بعضی افراد قبل و یا در طول دوره های خود، گرفتگی یا علائم دیگر را دریافت می کنند. این بدان معناست که PMS نامیده می شود. خوشبختانه، اگر شما دوره ای دردناک یا ناراحت کننده باشد، چیزهایی می توانید انجام دهید که احساس خوبی داشته باشید. شما همچنین می توانید دوره خود را با استفاده از برنامه ما پیگیری کنید تا بتوانید بهتر از زمانی که دوره شما خطر پریود نشدن در حال آمدن است و عوارض جانبی آن انتظار دارید. دریافت دوره شما یک بخش سالم از رشد است. دوره ها مجبور نیستند شما را از رفتن به مدرسه، ورزش، شنا کردن و یا تعطیل کردن با دوستان خود متوقف کنند - شما می توانید تمام فعالیت های طبیعی خود را در طول دوره خود انجام دهید. و شما تنها کسی هستید که می دانید که دوره شما را داشته اید. چگونه با PMS و گرفتاری برخورد می کنم؟ PMS به معنای سندرم پیش از قاعدگی است. هنگامی که هورمون هایی که چرخه قاعدگی خود را کنترل می کنند، باعث تغییر در بدن و احساسات شما در دوران دوره شما می شوند.


منابع :  پریود نشدن, قطع پریود, درمان پریود نشدن, خطر پریود نشدن, پریود نشدن و حاملگی, عوارض پریود نشدن طولانی مدت, علت پریود نشدن طولانی چیست, درمان گیاهی پریود نشدن,علت پریود نشدن دختر مجرد