سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

سندروم سیندرلا چیست و عوامل خطر آن کدام است؟

در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی سندروم سیندرلا بپردازیم. جالب است بدانید که دخترانی که فقط به دنبال خاستگارن پولدار هستند هم به این سندروم مبتلا هستند. زیرا این دخشتران فکر می کنند که فقط یک پسر پولدار می تواند آنها را خوشبخت کند و تنها او می تواند وی را به تمام خواسته هایش برساند. اگر در مورد این سندروم اطلاعات مناسبی ندارید این مقاله رابخوانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


سندروم سیندرلا


سندروم سیندرلا چیست


بیماری سیندرلا


درمان سندروم سیندرلا


سندروم سیندرلا و عوامل خطر آن

به عنوان یک نتیجه از این انتخاب، بسیاری از زنان طبقه متوسط ادامه دادن به کار به عنوان یک نوع آزمایش - یک شکل، تقریبا، از بازی است. "" من Paley، همسر یک مقام دولتی گرجستان، به شوخی گفتم: "من در یک رستوران کوچک سالم غذا در خیابان از خانه ما کار می کنیم." "" این فقط چند روز در یک هفته به مدت چند ساعت است، اما با راهنمایی من هر سندروم سیندرلا ساعت بیشتر از شوهر من. "دوستان او خندید. ما در یک شام در آتلانتا بودیم، و با کنیاک، پنج تحصیل کرده اما در اصل 30 سالگی همسران خود را ناپایدار بیان کرده اند که خود را نسبت به زندگی مستقلتری ابراز می دارند. (نام واقعی آنها استفاده نشده است). "لینن، که در تفکر خود در مورد یک شغل به اندازه کافی به اندازه کافی بزرگ شده بود، متوجه شد که او نمی خواهد به عنوان یک زیردریایی کار کند،" کار کردن برای کسی برای من نیست. " . "" من در سطح مدیریت می خواهم. من می خواهم کسی باشد که رئیس باشد


سندروم سیندرلا چیست و عوامل خطر آن

در "." "هنگامی که از او پرسید آیا او در نظر دارد به تحصیل در مدرسه فارغ التحصیل و گرفتن M.B.A. به منظور ایجاد رویای خود را به حقیقت می پیوندد، او گفت: نه. او به این «درس کوچک» علاقه مند شد که در مورد آن شنیده بود، «ابزارهای خاص و روش های ارائه خودم، بنابراین من به نظر می آید که اگر من هوشمندانه باشم». «نقطه افتخار برای بسیاری از زنان سندروم سیندرلا چیست در آتلانتا، "" Paley توضیح داد، "هنوز هم چقدر پول شوهر شما می کند و چقدر او از شما مراقبت می کند. چیزهای مهم این است که چه نوع ماشین ای می تواند برای شما خریداری کند. آیا با بچه ها، خانه ها کمک می کنید؟


بیماری سیندرلا و عوامل خطر آن

آیا می توانید به سفرهای خود برسید؟ »با این وجود، این زنان در روزهای خود به یک اتفاق خاصی پی می برند. آنها نمیتوانستند از گروههای پل خود جدا شوند، هرچند آنها آنها را خسته کننده توصیف کردند. در ساعت های خالی، زمانی که آنها خرید و یا سرگرم کننده و یا chauffeuring بچه ها، آنها عاشقانه خواندن. "" من خواندن و خواندن و خواندن، ""گفت: بیماری سیندرلا پالی. "" گاهی اوقات من به اندازه کافی جذاب دختر من می تواند از جلو درب راه رفتن و من نمی دانم. "" زیر این نگرش زنان در مورد کار، در حالی که اکراه آنها، گرچه آنها فارغ التحصیلان کالج هستند، برای استفاده از استعدادهای خود را برای چیزی غیر از تزئینات داخلی، این واقعیت است که آنها به حمایت مالی خود می اندیشند که به عنوان زنان حق دارند. طبق نظر شورای ملی مشارکت در برنامه های آموزشی زنان، به طور تصادفی از هرگونه تشخیص چگونگی مرگ و میر ناشی از آنها اجتناب می شود.


درمان سندروم سیندرلا و عوامل خطر آن

یکی از سه زن آمریکایی (حدود 26 میلیون نفر) دارای مهارت های پایه ای برای زنده ماندن از لحاظ اقتصادی نیست. بسیاری از این ها خانه داران آواره، زنان بیوه یا ازدواج هایی هستند که شکست خورده اند - محصولات تولیدی از الگوهای آموزشی گذشته و اجتماعی که به جامعه امروز اعمال نمی شوند، به عنوان گزارش شورا، زنان نادیده گرفته شده، درمان سندروم سیندرلا میلو اسمیت، مدیر مرکز برای خانه داران آواره در اوکلند، کالیفرنیا، گفت: "بسیاری از آنها یک فریب هستند وقتی که خودشان خودشان را پیدا می کنند، که خودش بیوه و ناامید شده بود از روزی که ازدواج آنها پایان می یابد، بسیاری از این خانه داران آواره، که سن آنها بین 30 تا 60 سال دارند، با احساس از دست دادن برخورد می کنند که تمام احساس هویت آنها را در بر می گیرد. نقطه کور در مورد زنان و کار وجود دارد.


منابع :سندروم سیندرلا, سندروم سیندرلا چیست, عکس سندروم سیندرلا , درمان سندروم سیندرلا, بیماری سیندرلا, علت سندروم سیندرلا, تشخیص سندروم سیندرلا, عوامل سندروم سیندرلا,