سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

اضافه وزن در بارداری و خطرات آن برای مادر

یکی دیگر از مواردی که باعث اضافه وزن در بارداری  می شود ، 2/2 تا 4 کیلوگرم وزن چربی ذخیره سازی شده برای زایمان و شیر دهی است. همچنین 9/0 تا 2/2 کیلوگرم وزن رحم بر این اضافه وزن تاثیر می گذارد.در نتیجه: 11تا8 /15 کیلوگرم اضافه وزن  کلی  می باشد. منابعی از لینک ها و سایت ها:


اضافه وزن در بارداری


درمان اضافه وزن در بارداری


علت اضافه وزن در بارداری


اضافه وزن در بارداری دوم


اضافه وزن در بارداری و خطرات آن برای مادر

شما می توانید تعیین کنید که آیا رژیم غذایی شما شامل بیش از حد قند یا سدیم است یا اگر آن مواد مغذی خاصی وجود ندارد. مجله همچنین یک ابزار مفید برای ردیابی سطوح خلق و خوی شما است. علاوه بر این، مجله بهترین راه برای برنامه ریزی تمرین و ایجاد روشی است که برای شما کار می کند. هر چه زودتر شما می توانید یک روال را دریافت کنید، بهتر است. اضافه وزن در بارداری همچنین بسیاری از وبسایت ها یک انجمن انجمن موجود را در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید با افراد دیگری که اهداف مشابه دارند ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید روال تناسب اندام، دستور العمل ها و نکات دیگر را برای حفظ و نگهداری با سبک زندگی سالم جدید خود به اشتراک بگذارید. از مصرف کالری خالی در دوران بارداری استفاده کنید.


درمان اضافه وزن در بارداری و خطرات آن برای مادر

(به طور کامل از غذا خوردن و نوشیدن موارد زیر استفاده کنید): مواد غذایی فست فود، مایکروویو، نوشیدنی های شیرین در یک مطالعه، محققان دریافتند تغییرات در رژیم غذایی به تنهایی در مقابله با افزایش وزن و بهبود پیامدهای کودک موثرتر از ورزش است. زنان رژیمی متعادل با ترکیبی از کربوهیدرات ها، پروتئین و چربی ها خوردند و روزنامه غذایی را نگه داشتند تا درمان اضافه وزن در بارداری اطمینان حاصل کنند که مواد مغذی مناسب را دریافت می کردند. رژیم غذایی رژیم غذایی راه حل های مشارکت کننده های هالیدی راه حل های متفاوتی از دکتر در عرض چند دقیقه، پرسش های پزشکی هر زمان که نیاز دارید؟ با یک پزشک متخصص و هیئت مدیره آنلاین یا با تلفن تماس بگیرید. اطفال متخصص اطفال و دیگر متخصصان 24/7. حاملگی شما زمان نیست که یک رژیم غذایی جدید را امتحان کنید. این رژیم های غذایی اغلب کالری محدود کننده ای دارند. آنها نوزاد شما را با مواد مغذی مورد نیاز برای سالم نگهداری نخواهند کرد.


علت اضافه وزن در بارداری و خطرات آن برای مادر

در واقع، رژیم غذائی می تواند برای نوزاد شما بسیار خطرناک باشد، زیرا باعث می شود که شما خیلی سریع وزن خود را از دست بدهید یا فقط به شما اجازه می دهد غذاهای کم و کم مصرف بخورید. کودک شما نیاز به مقدار زیادی از ویتامین های مختلف و نمی تواند آنها را در رژیم غذایی محدود. بهتر است به آن نگاه کنید به یک تغییر سبک زندگی، نه یک رژیم غذایی. تمرینات بیش از حد انجام فعالیت بدنی شدید را به کودک شما آسیب نخواهد رساند. اما تمرینات شدید علت اضافه وزن در بارداری در طول بارداری می تواند خطرناک باشد. یک قاعده خوب این است که شما باید بتوانید مکالمه ای را با یک دوست راحت در حین ورزش انجام دهید. اگر بیش از حد به صحبت کردن بیش از حد نفس می کشید، احتمالا خیلی دشوار است. به بدن خود گوش کنید اگر چیزی صدمه ببیند، کار خود را متوقف کنید و از کارهایتان جلوگیری کنید.


اضافه وزن در بارداری دوم و خطرات آن برای مادر

از هر نوع ورزش یا فعالیت های تماسی که می توانید از تعادل و از بین بردن شما جلوگیری کنید، از جمله اسکی، اسب سواری یا دوچرخه سواری در کوهستان جلوگیری کنید. اگر مایل به چرخه، دوچرخه امن تر از یک دوچرخه معمولی است. یک مکمل پیش از تولد در حالی که رژیم سالم و متعادل حاوی بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای شما و کودک شما است، اضافه وزن در بارداری دوم مصرف مکمل قبل از زایمان می تواند به پر کردن شکاف ها کمک کند. ویتامینهای پیش از قاعدگی با مولتی ویتامین بزرگسال تفاوت دارند. آنها حاوی اسید فولیک بیشتری برای جلوگیری از نقص لوله عصبی و آهن بیشتر برای پیشگیری از کم خونی هستند. مکمل های پروتئینی همچنین ممکن است به شما کمک کنند که میل و اضطراب خود را کنار بگذارید زیرا بدن شما احساس محرومیت نمی کند. اگر شما چاق هستید، حامله سالم سعی کنید برای همیشه باقی بمانید و سلامت بخورید


منابع :اضافه وزن در بارداری, درمان اضافه وزن در بارداری, علت اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوم, عوارض اضافه وزن در بارداری, کنترل اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری چه خطراتی دارد, محاسبه آنلاین اضافه وزن بارداری, آیا اضافه وزن در بارداری خطرناک است, افزایش وزن ناگهانی در بارداری, علت اضافه نکردن وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوقلو