سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

لیفت با نخ و هر آنچه لازم است در مورد آن بدانید

می خواهیم امروز شما را با تکنیک جدیدی آشنا کنیم؟ تکنیکی جدید که پیری پوست شما را کاهش داده و سبب جوان تر شدنتان می شود. بله، لیفت با نخ روشی است که امروزه خیلی از افراد به دنبال آن هستند و سعی می کنند که برای بهتر شدن ظاهر خود از آن استفاده کنند. با ما همراه باشید تا به بررسی لیفتیگ بپردازیم.


لیفت با نخ و نحوه انجام آن

بخش دیوانه؟ این موضوعات در واقع بدن شما باقی میمانند! آنها شال جراحی هستند که از یک پلییدوکسانون مصنوعی و قابل جذب و یا PDO ساخته شده اند. آنها یک نوع شال هایی هستند که در عمل جراحی قلب و قلب استفاده می شوند و PDO یکی از امن ترین مواد است که می تواند در بدن ما کاشته شود. آیا پوست شلغم در جای دیگری بر روی بدن شما قرار دارد که دوست دارید آن را تنگ کنید؟ لیفت با نخ هیچ مشکلی نیست شما می توانید یک درمان تمیز کاری انجام دهید فقط در مورد هر قسمت از پوست - حرفه ای می تواند سینه های خود را یا لب به لب بلند، پوست گردن و سینه ... حتی پوست بیش از زانوی خود! 

لیفت صورت با نخ و کاربرد آن

یک نخ ریسی خواهر جوانتر تهاجمی سنتی چهره سازی است. همانطور که عنوان می شود، آسانسورهای موضوع از موضوعات منحصر به فرد ساخته شده از پلی پروپیلن روشن استفاده می کنند که از طریق یک سوزن بزرگ از طریق برش های کوچک وارد می شوند. لیفت صورت با نخ این موضوعات در انتهای مخروط های کوچک وجود دارد که در زیر پوست آن را بکشید و بچرخانید و آن را سفت کنید. این سوزن های زیر پوستی به صورت سطحی به بافت نرم افزوده می شود، جایی که می توان آنها را در جهت تغییر پوست قرار داد. 


لیفت صورت با نخ سیلوئت و عوارض آن

اما چه چیزی موجب می شود یک موضوع متفاوت باشد؟ چه کاری می تواند انجام دهد و آیا گزینه مناسب برای شماست؟ ما اینجا هستیم تا شما را در همه چیزهایی که در حال پیشرفت هستند پر کنند. یک موضوع چطور است؟ یک نوع از موضوع را می توان در پوست ایجاد کرد تا یک الگوی مش مانند (مانند #) ایجاد شود لیفت صورت با نخ سیلوئت و سپس پوست کلاژن جدید را در اطراف این مش ایجاد می کند. یا موضوعاتی با مخروط کوچک، همانطور که در بالا توضیح داده شد، همچنین می تواند به صورت جداگانه وارد شده و برای گرفتن و شستن پوست به صورت مورد نیاز استفاده شود. 


لیفت با نخ سیلوئت و فواید آن

به دنبال راهی برای تسریع کشیدن پوست بدون خاموشی است که با چهره های سنتی صورت می گیرد؟ آسانسورهای موضوع را وارد کنید، جدید و بهبود یافته Facelift غیر جراحی. Gwyneth Paltrow، بازیگر حرفه ای، کارشناس خوبی بود، در اواخر سال 2015 برای پوشش خدمت در Goop، عنوان "تحت روال رادار" برای ضد پیری، با وجود این واقعیت که آن را به طور کامل امن در زمان. لیفت با نخ سیلوئت اما به لطف تایید FDA، تحقیقات جدید و پیشرفت های جدید، موضوع تمیز کردن، سرصفحه ها را مجددا ایجاد می کند ... و به دلایل خوب. 


انجام لیفت با نخ در کلینک های معتبر

یک جراح پلاستیک صورت را از طریق DocShop تعیین کنید اگر شما علاقه مند به یک چفت و بست موضوع به عنوان یک جایگزین اقتصادی مناسب برای روش های فشرده سازی شدیدتر است، قدم بعدی این است که با یک جراح لوازم آرایشی واجد شرایط صحبت کنید. لیفت با نخ  او می تواند اطلاعات مفیدی در مورد هزینه های مختلف لیفتینگ و تکنیک های مختلف (مانند Contour ThreadLift ™) ارائه دهد. استفاده از DocShop برای پیدا کردن جراح چهره سازی موضوع امروز.


منبع : لیفت صورت با نخ ، لیفت با نخ ، لیفت با نخ چیست ، قیمت لیفت با نخ ، لیفت با نخ سیلوئت ، لیفت با نخ pdo