سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

درمان خارش واژن در پنج دقیقه

خارش واژن یکی از رایج ترین اختلالات در جمعیت زنان است و علل بسیاری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد آن شود. خارش واژن  یک وضعیت بسیار ناراحت کننده برای کسانی است که آن را تجربه می کنند، زیرا معمولا با یک عفونت یا بیماری زنان ارتباط دارد. خواهشمندیم برای کسب اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این بیماری در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

منابعی از لینک ها و سایت ها:


خارش واژن


درمان خارش واژن


خارش واژن در بارداری


خارش واژن به دلیل عفونت


بهترین و اثر بخش ترین روش درمان  خارش واژن 

یک عفونت قارچی رایج در زنان سن بارور است؛ این یک بیماری منتقله از نظر جنسی نیست. بیماران مبتلا به VVC از خارش ناشی می شوند که همراه با ضایعات ضخیم و بی بو و واژن سفید است. بر اساس یافته های بالینی، میکروب شناسی، عوامل میزبان و پاسخ به درمان، VVC می تواند به عنوان بدون عارضه یا پیچیده طبقه بندی شود: VVC خارش واژن بدون عارضه یا نشانه های نادر که خفیف تا متوسط هستند. بیماران مبتلا به اختلالات سیستم ایمنی ندارند. VVC متداول با موارد مکرر (≥4 قسمت در یک سال) یا VVC شدید و ممکن است شامل کاندیدیازیس غیر آلبیکنس یا بیمار مبتلا به دیابت، کمخونی و یا سرکوب ایمنی باشد.


درمان خارش واژن با روش بسیار آسان و ساده

گزینه های درمان عبارتند از: موضعی بیش از کرم ضد قارچ ضد آزول و یک دوز فلوکونازول 150 میلی گرم خوراکی. در این مورد، بیمار خرید کرم ضد قارچی بدون نسخه و علامت های آن را به سرعت پاک کرد. در یک دیجیتال بی نظمی وجود دارد که می گوید: "هنگامی که من بینی را مسدود می کنم، من کاملا نشسته و فکر می کنم در مورد زمانی که بینی درمان خارش واژن من مسدود شده بود و چطور من آن را به عهده گرفتم ". مانند بسیاری از بهترین الگوهای رفتاری، شما می توانید در موقعیت های مختلف مبادله، و پیام هنوز حلقه درست است. به عنوان مثال، خارش واژن را ببینید. وقتی که همه در سمت جنوب آرام است، احتمالا در مورد چقدر خوش شانس نیستید.


خارش واژن در بارداری و آشنایی کامل با روش های درمان

اما وقتی واژن خود را بی وقفه تحریک می شود، خارش می تواند افکار شما را به نقطه ای که در آن تمرکز بر روی چیز دیگری است دشوار است. در اینجا، نه دلیل مشترک در پشت واژن خارش، به علاوه، چگونه برای پیدا کردن امداد. استرس "وقتی افرادی که تحت تأثیر قرار می گیرند، عادت های خاصی دارند - ممکن است سر شما خارش باشد، خارش واژن در بارداری ناخن های خود را بشویید، هرچیزی که می خواهید. "شری راس، MD، obs / gyn، و متخصص بهداشت زنان در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، و نویسنده ی Sheology : راهنمای تعریف بهداشت صمیمی زنان. دوره، به SELF می گوید. او می گوید، زیر چرت زدن یک مکانیزم غیر معمول تسکین دهنده نیست، و می تواند منجر به چرخه ی خارش و خراش شود.


خارش واژن به دلیل عفونت ایا از طریق رابطه جنسی انتقال می یابد؟

این امر نه تنها باعث می شود که شما هنگام خش روی بدن ترس دارید، بلکه می تواند باعث ایجاد میکروتایرون ها شود که باعث خارش بیشتری می شوند. "این یک مشکل رایج است اما این چیزی نیست که مردم همیشه با پزشکان خود صحبت می کنند ... این بسیار حساس است موضوع، "دکتر راس می گوید. اما ارزش آن را دارد. گاهی اوقات این مسئله خارش واژن به دلیل عفونت در مورد یافتن راه دیگری برای مقابله با استرس شما یا صحبت کردن با یک متخصص بهداشت روان است که می تواند به شما در تعیین بهترین شیوه عمل کمک کند. عفونت های مخمری این علت نامطلوب تحریک واژن می تواند حتی در میان ما قوی ترین باشد که باید در دستان خود قرار بگیرد تا از ابتلا به خارش جلوگیری شود.


منابع : خارش واژن, درمان خارش واژن, خارش واژن در بارداری, خارش واژن به دلیل عفونت, علائم خارش واژن, علت خارش واژن, درمان گیاهی خارش واژن, علت خارش واژن بعد از پریود, علت خارش واژن بعد از نزدیکی, درمان خارش واژن با عسل, خارش واژن قبل از پریود, درمان خارش واژن با جوش شیرین, خارش واژن به دلیل برفک واژن