سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

روش درمان خانگی و طبیعی ورم معده

 اگر دچار علائمی مانند احساس درد و سنگینی و سوزش در معده خود شده اید، ممکن است که مبتلا به گاستریت یا ورم معده باشید. بیماری ورم معده از شایع ترین بیماری های گوارشی بوده و قابل درمان و بهبودی می باشد. پس هر چه زودتر به پزشک متخصص گوارش مراجعه نموده و قبل از حاد تر شدن این بیماری، به درمان ان اقدام کنید. پزشک ممکن است در کنار درمان دارویی یک برنامه رژیم غذایی نیز به شما بدهد که باید حتما آن را رعایت کنید تا علائم بیماری ورم معده قطع یا کاهش یابد.

منابعی از لینک ها و سایت ها:


ورم معده


درمان ورم معده با عسل


درمان ورم معده با قرص


ورم معده در کودکان


ورزش برای ورم معده


 

روش درمان خانگی ورم معده

داروهای خانگی برای گاستریت عبارتند از تغییر رژیم غذایی و اجتناب از الکل. اگر فرد مصرف کننده داروهای ضد درد است که می تواند باعث ایجاد گاستریت شود، باید این تغییر یا اجتناب شود. درمان دارویی برای گاستریت شامل داروهایی برای کاهش اسید در معده و آنتی بیوتیک ها در برابر ارگانیسم است که باعث ایجاد گاستریت می شود. ورم معده ذکر شده در بالا و اصلاح رژیم غذایی است. آیا گاستریت چیست؟ گاستریت یک گروه از بیماری هایی است که سبب التهاب پوشش معده می شود. گاستریت حاد ناگهان رخ می دهد و اغلب به درمان مناسب پاسخ می دهد در حالی که گاستریت مزمن به آرامی رشد می کند. التهاب مایع معده بیشتر از یک باکتری به نام H. pylori است. گاستریت می تواند از گاستریت خفیف تا گاستریت شدید متفاوت باشد.


درمان ورم معده با عسل در منزل خودتان 

علائم ممکن است همیشه با شدت بیماری مرتبط نباشد. eMedicineHealthTake the Quest Trouble Eating Healthy Eating: Steps to Boosting Healthy Burden سلامت گوارش سلامت گوارش: بدترین غذاها برای هضم مواد غذایی که باعث اسهال می شوند چه علائم و نشانه های گاستریت چیست؟ درمان ورم معده با عسل نشانه های گاستریت همیشه به اندازه تغییرات فیزیکی در پوشش معده مربوط نمی شود. با استفاده از یک آندوسکوپ، یک پروب نازک با یک دوربین کوچک که در انتهای آن می تواند از طریق دهان را به معده می اندازند. گاستریت همیشه در معرض ابتلا به معده بدون هیچ گونه بیماری است


درمان ورم معده با قرص و دانستنی های آن

در حال حاضر، علائم شدید گاستریت ممکن است وجود داشته باشد، در حالی که تنها تغییرات جزئی در پوشش معده است. سالمندان به طور خاص، احتمال ابتلا به آسیب بدون درد معده را دارند. آنها ممکن است بدون علائم (بدون حالت تهوع، استفراغ، درد) تا زمانی که به طور ناگهانی در معرض خونریزی باشند، نشانه ای ندارند. درمان ورم معده با قرص در افراد مبتلا به علائم گاستریت، درد یا ناراحتی در شکم فوقانی شایع ترین علائم است. درد معمولا در بخش بالای شکم ("حفره" معده). گاهی اوقات گاستریت در قسمت فوقانی چپ شکم و در پشت رخ می دهد.


ورم معده در کودکان و اطلاعات مفید در مورد آن

درد به نظر می رسد به "راست بروید از طریق." مردم اغلب از اصطلاحات سوزش، درد، gnawing یا درد برای توصیف درد استفاده کنید. معمولا علائم مبهم ناراحتی وجود دارد، اما درد ممکن است تیز، دندان و یا برش باشد. علائم دیگر گاستریت شامل موارد زیر می باشد: بریدگی: بریدگی معمولا درد را تسکین می دهد و یا آن را فقط مختل می کند. تهوع و استفراغ: ورم معده در کودکان استفراغ ممکن است واضح باشد، سبز یا زرد، خونریزی شده یا به طور کامل خونریزی، بسته به شدت التهاب معده. پرخوری فرسودگی کامل یا سوزش در قسمت بالای شکم گاستریت شدید، خونریزی ممکن است در داخل معده اتفاق بیفتد. گاستریستی در معرض فرسایش مخاطی معده است که منجر به خونریزی می شود.


ورزش برای ورم معده و حرکات ورزشی برای درمان

هر یک از علائم زیر می تواند دیده شود و همچنین مواردی که قبلا ذکر شده است. دل درد، عرق کردن، و ضربان قلب سریع (یا "مسابقه"). احساس خستگی یا کمبود نفس. درد شدید یا درد شدید معده ممکن است مقدار زیادی از حرکات روده خون و یا حرکات تیره، چسبنده و خیلی بد بو روده یا هر یک از این علائم ناگهان رخ دهد. این به ویژه در بزرگسالان بالای 65 ساله درست است. ورزش برای ورم معده چه علائم و نشانه های عفونت H. pylori؟ بیشتر افراد مبتلا به عفونت H. pylori هیچ نشانه ای ندارند. هنگامی که یک فرد علائم و نشانه های عفونت H. pylori را تجربه می کند، ممکن است شامل موارد زیر باشند: از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ، درد شکمی بیشتر. درباره علائم، علل و درمان عفونت H. pylori بیشتر بدانید »علت گاستریت چیست؟


منابع : ورم معده, درمان ورم معده با عسل, درمان ورم معده با قرص, ورم معده در کودکان, ورزش برای ورم معده, طول درمان ورم معده, ورم معده رژیم غذایی, درمان ورم معده با زنجبیل, ورم معده و تنگی نفس, کسانی که ورم معده دارند چه غذاهایی بخورند