سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

رژیم کانادایی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

افرادی که این رژیم کانادایی را دریافت می کنند، به شدت دچار کاهش عضله سازی می شوند. در اصل علت اینکه وزن زیادی را از دست می دهید این است که میزان عضلات شما کاهش پیدا می کنید که این اصلا خوب نیست و عوارض زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اصلا عضلات انسان کم شود دچار ناتناسبی در اندام می شوید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


رژیم کانادایی


برنامه هفتگی رژیم کانادایی


نظرات در مورد رژیم کانادایی


گرفتن رژیم کانادایی


رژیم کانادایی اصلی


رژیم کانادایی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

رژیم غذایی کانادایی یک مسئله پیچیده است و پشتیبانی حرفه ای مداوم برای موفقیت لازم است. ممکن است وزن خود را کاهش دهید و آن را خاموش کنید، بنابراین هرگز امید خود را از دست ندهید. به جای آن، پیدا کردن آنچه که برای شما مناسب است و در حال حاضر برای شما مناسب است، باز می شود. همانطور که اکثر مردم، کوین هال فکر می کرد دلیل این امر این است که مردم چربی می گیرند ساده است. چرا آنها رژیم کانادایی فقط کمتر غذا نمی خورند و ورزش می کنند "" او به یاد تفکر است. به عنوان یک فیزیکدان آموزش دیده است، معادله کالری در مقابل کالری برای کاهش وزن همیشه برای او حساس است. اما پس از آن تحقیقات خود و رقبا در یک نمایش تلویزیونی غم انگیز نشان داد که او اشتباه است. هال، دانشمند مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، چندین سال پیش در مورد توصیه یک دوست شروع به تماشای بزرگترین بازنده کرد . او گفت: "من این مردمی را دیدم که بر روی مقیاس ها می ایستادند و یک هفته از دست دادن 20 کیلوگرم داشتند."


بیشتر بخوانید : رژیم کانادایی؟ آیا این رژیم طاقت فرسا ارزش تحمل این همه سختی رو


برنامه هفتگی رژیم کانادایی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

از یک طرف، با اعتقادات گسترده در مورد کاهش وزن ردیابی شد: تمرینات تنبیه شد و رژیم غذایی کانادایی محدود کننده بود، بنابراین به دلیل اینکه زنان و مردان در نمایش نشان می دهند، کاهش می یابد. با این حال، 20 پوند در هفته زیاد بود. برای فهمیدن اینکه چگونه این کار را انجام می داد، تصمیم گرفت تا 14 مقاله را برای یک مقاله علمی مطالعه کند. هال به سرعت متوجه شد که در واقعیت تلویزیون زمین یک هفته همیشه برنامه هفتگی رژیم کانادایی به هفت روز دقیق ترجمه نمی شود، اما مهم نیست: وزن از دست رفته واقعی، سریع و بزرگ بود. در طی فصل، رقبا به طور متوسط 127 وات و 64 درصد از چربی بدنشان را از دست دادند. اگر مطالعه او می تواند آنچه را که در بدن آنها در سطح فیزیولوژیکی اتفاق می افتد، کشف کند، شاید او بتواند به 71? از بزرگسالان آمریکایی که اضافه وزن دارند، کمک کند. او انتظار داشت تا یاد بگیرد که حتی زمانی که شرایط برای از دست دادن وزن تلویزیون کامل است - با سخت، اما انگیزه.


نظرات در مورد رژیم کانادایی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

مربی درمانی، پزشکان تل ژنیک، برنامه های غذائی سخت و تمرینات قاتل - بدن در بلند مدت با جهنم مبارزه می کند تا این چربی ها را به عقب براند. با گذشت زمان، 13 نفر از 14 نفری که در تالار مورد بررسی قرار گرفتند، به طور متوسط 66 درصد از وزن آنها را در نمایش نشان دادند و چهار نفر از آنها قبل از رقابت سنگین تر بودند. این ممکن است به اندازه کافی افسرده باشد تا حتی انگیزه رژیم غذایی کانادایی را ترک کنید Hall می گوید: "این مفهوم این است که چرا تلاش کنید." اما پیدا کردن پاسخ به پازل از دست دادن وزن هرگز مهم تر نبوده است. نظرات در مورد رژیم کانادایی اکثریت قریب به اتفاق بزرگسالان آمریکایی دارای اضافه وزن هستند؛ تقریبا 40? از نظر بالینی چاق هستند. و پزشکان اکنون می دانند که چربی بیش از حد بدن به طور چشمگیری خطر ابتلا به بیماری های جدی را افزایش می دهد، از جمله دیابت نوع 2، بیماری قلبی، افسردگی، مشکلات تنفسی، سرطان های بزرگ و حتی مشکلات باروری. یک مطالعه 2017 نشان داد که چاقی در حال حاضر مرگ و میرهای قابل پیشگیری در آمریکا را بیشتر از سیگار کشیدن در اختیار دارد.


گرفتن رژیم کانادایی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

این امر موجب کاهش وزن 66.3 ملیارد دالری شده است که همه چیز را از قرص های رژیم غذایی کانادایی به برنامه های غذا برای عضویت در فست فود خریداری می کند. برای مدت زمان محدود، TIME به همه خوانندگان اجازه دسترسی ویژه به داستان های مشترک را میدهد. برای دسترسی کامل، شما را تشویق می کنیم که مشترک شوید. اینجا کلیک کنید. همچنین افزایش تحقیقات را افزایش داده است. سال گذشته، NIH گرفتن رژیم کانادایی مبلغی معادل 931 میلیون دلار برای کمک به تحقیقات چاقی از جمله Hall را فراهم کرد و این تحقیق به دانشمندان درک جدیدی از اینکه چرا رژیم غذایی کانادایی بسیار سخت است، چرا حفظ وزن در طول زمان حتی سخت تر است و چرا حکمت حاکم در مورد بر اساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، کاهش وزن به نظر می رسد که گاهی اوقات برای برخی افراد کار کند. دانشمندان کشف می کنند باید 155 میلیون آمریکایی که اضافه وزن دارند، تازه امیدوار باشند.


رژیم کانادایی اصلی و اطلاعاتی که باید در مورد آن بدانید

به عنوان مثال، محققان ارشد در نهایت به توافق می رسند که این تمرین، در حالی که برای سلامتی بسیار مهم است، راه قابل ملاحظه ای برای کاهش چربی بدن در طول زمان نیست. و ریاضیات بیش از حد ساده از کالری در مقابل کالری ها، راه را برای درک دقیق تر اینکه این ترکیب رژیم غذایی کانادایی رژیم کانادایی اصلی فرد است، به جای اینکه چقدر از آنها بتوانند از کار بیرون بیایند، باعث کاهش وزن شده اند. آنها همچنین می دانند که بهترین رژیم غذایی کانادایی برای شما به احتمال زیاد بهترین رژیم غذایی کانادایی برای همسایگی بعدی شما نیست. پاسخ های فردی به رژیم های مختلف - از چربی کم و وگان تا کربوهیدرات کم و پیلو - بسیار متفاوت است. فرانک سیکز، یکی از محققان و استاد قلب و عروق پیشرو می گوید: "برخی از افراد در رژیم غذایی کانادایی از 60 کیلو وزن خود را از دست می دهند و دو سال دیگر آن را حفظ می کنند و دیگران از همان برنامه مذهبی پیروی می کنند.


منابع : رژیم کانادایی, برنامه هفتگی رژیم کانادایی, نظرات در مورد رژیم کانادایی,گرفتن رژیم کانادایی, رژیم کانادایی اصلی, افراد موفق در رژیم کانادایی, میان وعده در رژیم کانادایی, عوارض رژیم کانادایی, چگونه رژیم کانادایی بگیریم, خوردن میوه در رژیم کانادایی, فواید رژیم کانادایی