سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

راه های درمان ورم معده با عسل چگونه است؟

راه های زیادی برای درمان ورم معده وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از عسل می باشد. عسل دارای خواص زیادی بوده و برای درمان ورم معده نیز بسیار حائز اهمیت است. آیا می دانید چگونه باید از عسل برای درمان این بیماری گوارشی استفاده کرد؟ منابعی از لینک ها و سایت ها:


ورم معده


درمان ورم معده با قرص


درمان ورم معده با عسل


ورم معده در کودکان


ورزش برای ورم معده


تشخیص ورم معده

گاهی اوقات به نام فروتنی Barium یا مجموعه دستگاه گوارش فوقانی، این سری از اشعه ایکس تصاویری از مری، معده و روده کوچک خود را برای جستجوی ناهنجاری ها ایجاد می کند. برای ایجاد زخم بیشتر قابل مشاهده است، شما می توانید یک مایع سفید سفید (حاوی باریم) که گوارش دستگاه گوارش شما را می پوشاند بلعید. ورم معده  نوشیدنی هایی که گازدار نیستند نوشیدنی بدون کافئین پروبیوتیک ها مانند کامبوچا، ماست، کیمچی و کلم بروکلی برخی از مطالعات نشان می دهد که پروبیوتیک ها ممکن است با هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori) کمک کنند. H. pylori باکتری است که باعث ایجاد عفونت در دستگاه گوارش می شود که می تواند منجر به گاستریت یا زخم معده شود.


راه های درمان ورم معده با قرص

درمان گاستریت بستگی به علت خاص دارد. گاستریت حاد ناشی از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی یا الکل ممکن است با متوقف کردن مصرف این مواد از بین برود. داروهای مورد استفاده برای درمان گاستریت عبارتند از: داروهای آنتی بیوتیک برای کشتن H. pylori. برای هلیکوباکتر پیلوری در دستگاه گوارش شما، درمان ورم معده با قرص پزشک ممکن است ترکیبی از آنتی بیوتیک ها مانند کلاریترومایسین (بیسین) و آموکسی سیلین (آموکسیل، اوگوتیمین، دیگران) یا مترونیدازول (Flagyl) را برای کشتن این باکتری پیشنهاد کند. اطمینان حاصل کنید که نسخه آنتیبیوتیک کامل، معمولا برای هفت تا 14 روز است.


راه های درمان ورم معده با عسل

رژیم غذایی گاستریت گاستریت نام اصلی مورد استفاده برای هر شرایطی است که شامل التهاب مایع معده می شود. گاستریت می تواند حاد باشد (ناگهان اتفاق می افتد) یا مزمن (در طول زمان اتفاق می افتد). انواع مختلفی از گاستریت وجود دارد که توسط عوامل مختلف ایجاد می شود. برای اکثر افراد،  درمان ورم معده با عسل گاستریت جزئی است و پس از درمان به سرعت از بین می رود. برخی از انواع گاستریت وجود دارد که می تواند زخم ایجاد کند یا خطر بیشتری برای سرطان ایجاد کند.


راه های ورم معده در کودکان

رژیم غذایی برای سلامت گوارشی و کلی شما مهم است. آنچه که در معده تان قرار می دهید، می تواند سلامت دستگاه گوارش شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، برخی از انواع گاستریت ها به علت نوشیدن الکل بیش از حد و یا بیش از حد در یک زمان ایجاد می شود. اجتناب از برخی غذاها و نوشیدنی ها و غذا خوردن دیگران می تواند به کنترل وضعیت کمک کند. چه چیزی باید در رژیم غذایی گاستریت بخورید؟ برخی از غذاها ممکن است ورم معده در کودکان به مدیریت گاستریت کمک کنند و نشانه ها را کاهش دهند. این شامل: مواد غذایی با فیبر بالا مانند سیب، بلغور جو دوسر، کلم بروکلی، هویج و لوبیا غذاهای کم چرب مانند ماهی، مرغ و سینه بوقلمون  غذاهایی با اسیدیته کم یا قلیایی تر مانند سبزیجات هستند


راه های ورزش برای ورم معده

داروهایی که تولید اسید را مسدود می کنند و تسکین دهنده می شوند. مهار کننده های پمپ پروتون، با مسدود کردن فعالیت قسمت هایی از سلول هایی که اسید تولید می کنند، اسید را کاهش می دهند. این داروها عبارتند از داروهای تجویزی و ضد بارداری استفاده از طول مدت استفاده از مهار کننده های پمپ پروتون، ورزش برای ورم معده به خصوص در دوزهای بالا، ممکن است خطر ابتلا به ران و مچ دست شما را افزایش دهد. و شکستگی ستون فقرات. از پزشک خود بپرسید که آیا یک مکمل کلسیم می تواند این خطر را کاهش دهد. داروها برای کاهش تولید اسید.


منابع : ورم معده, درمان ورم معده با قرص, درمان ورم معده با عسل, ورم معده در کودکان, ورزش برای ورم معده, ورم معده رژیم غذایی, درمان ورم معده با زنجبیل,ورم معده و تنگی نفس, کسانی که ورم معده دارند چه غذاهایی بخورند