سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن + راه های پسر باردار شدن

آقایانی که دوست دارند پسر داشته باشند، باید دو هفته قبل از باردار کردن خانمشان، عسل و آویشن بخورند و سپس به رابطه جنسی بپردازند. دفعات نزدیکی برای پسردار شدن هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر در این مورد اطلاعات درستی ندارید، پیشنهاد می کنم که این مقاله را بخوانید؟


دفعات نزدیکی برای پسردار شدن + راه های پسر باردار شدن

این به دنبال تئوری جنسیت زمانبندی Shettles برای داشتن یک دختر است. این مطالعه نرخ بسیار بالای خروج از 150 زوج را آغاز کرده و تنها 32 زن را که رژیم غذایی و زمان بندی معیارهای جنسی را برآورده می کنند، پایان داد. از این تعداد، 81 درصد دختران نوزاد را به دنیا آوردند. دفعات نزدیکی برای پسردار شدن این مطالعه همچنین دریافت که افرادی که زمان دقیق را دریافت نکردند، اما هنوز در پروتکل رژیم غذایی نگهداری می شدند، شانس آنها برای یک دختر بالاتر بود (اما نه زیاد). هشدار در مورد جندر جندر چرخش: برخی از رژیم های توصیه شده وجود دارد شدید وجود دارد. آنها ممکن است به شدت میزان غذاهای مصرفی یا مصرف کالری خود را تنظیم کنند.


در کدام فصل بچه پسر میشود + راه های پسر باردار شدن

در طول زمان طولانی، برخی از این رژیم ها می تواند به سلامت شما آسیب برساند. برای کسانی که با سابقه مصرف غذاهای ناسالم، برخی از این رژیمها ممکن است باعث عود شوند. همچنین وقتی مصرف مکمل یا محدود کردن مصرف مواد معدنی خاص (از جمله نمک و پتاسیم)، در کدام فصل بچه پسر میشود ممکن است برای سلامتی کلی شما خطرناک باشد قبل از شروع هر رژیم غذایی و یا مصرف هر نوع مکمل، با پزشک خود صحبت کنید. مطالعات انجام شده در ابتدا باکتریها در مقابل BriefsLab دریافتند که سلولهای اسپرمی که با X حمل می شوند قادر به مقاومت در برابر دمای گرمتر نسبت به اسپرم Y هستند.


پسر باردار شدن + راه های پسر باردار شدن

بر این اساس، برای کسانی که میخواهند یک دختر باشند، مردان تشویق میشوند که لباسها را بپوشانند. باریک ها بیضه ها را به بدن نزدیک تر می کنند و دمای بدن آنها افزایش می یابد. آیا هیچ اثری وجود دارد که این تفاوت را ایجاد می کند؟ شماره. همچنین توجه داشته باشید هنگامی که شما عمدا سعی می کنید پسر باردار شدن درجه حرارت اسکولوم را افزایش دهید، خطر ابتلا به کل اسپرم را کاهش می دهید - نه تنها سلول های اسپرم Y که در حال حرکت هستند. بر روی شواهد آزمایشگاهی که سلول های اسپرم X حمل می کنند سخت تر از سلول های اسپرم Y هستند.


چگونه فرزند پسر به دنیا بیاوریم + راه های پسر باردار شدن

تحقیقات (در ظروف پتری) نشان داده است که اسپرم X میتواند محیطهای اسیدی بیشتری را تحمل کند و اسپرم Y در محیط قلیایی بهتر عمل کند. اگر شما یک دختر را میخواهید، سایتهای مشاوره جنسیتی که سرچشمه میگیرند ادعا میکنند که باید با راه حل سرکه دوش بگیرید، و اگر شما یک پسر را میخواهید، از راه حل مبتنی بر نوشابه استفاده کنید. چگونه فرزند پسر به دنیا بیاوریم یا، اغلب اظهار می کنید، سعی کنید انگشت خود را با نوشابه جوش بگذارید و انگشت خود را در مهبل (واژن) قرار دهید. (همچنین به عنوان "جوش شیرین" شناخته می شود) این کار را انجام ندهید. شواهدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک پسر یا یک دختر داشته باشید. پلاس، دلایل زیادی برای آن نیست: محیط مکنده واژن - به خودی خود - ایجاد بستر ایده آل


راه های پسر باردار شدن

به دسته های وسیعی از حقوق باروری وارد می شوید، نه همه موافقند. بسیاری از والدین مخفیانه یا آشکارا برای یک دختر یا پسر آرزو می کنند، اما به نظر می رسد یک خط زمانی مشخص شده است که می خواهد اقداماتی را انجام دهد تا این آرزو را تحقق بخشد. در اینجا برخی از استدلال ها در مورد انتخاب جنسیت پیش شرط: پسردار شدن مخالف مفهوم والدین بدون قید و شرط عشق. فقط در مورد هر مادر و پدر که واقعا یک کودک یک جنس را می خواست، اما یکی دیگر از آنها را می گفت، به شما می گوید که آن کودک هم همینطور است. با این حال، برخی از سوالات این است که آیا داشتن چنین انگیزه ای قوی قبل از مادری ممکن است.


منابع :دفعات نزدیکی برای پسردار شدن, در کدام فصل بچه پسر میشود, پسر باردار شدن, چگونه فرزند پسر به دنیا بیاوریم, پسردار شدن, چی بخورم تا جنینم پسر شود, چگونه دوقلو پسر دار شویم, عکس پوزیشن برای بارداری پسر, اطلاعاتی در مورد پسر دار شدن, غذاهای پرکالری برای پسردار شدن