سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

قطره پردنیزولون و کنترل علائم بیماری لوپوس

با داروهایی که باعث کنترل علائم یماری لوپوس می شود آشنایی دارید؟ پردنیزولون از جمله داروهایی است که علائم بیماری خود ایمنی لوپوس را با تضعیف سیستم ایمنی بدن کاهش می دهد. در این مقاله تمام مزایا و کاربردهای این دارو ذکر شده است.


پردنیزولون و کنترل علائم بیماری لوپوس

دو دارو که ممکن است در مورد آن بدانید پردنیزون و پردنیزولون هستند. (دارو سوم، متیل پردنیزولون، قویتر از هر دو است و نباید با پردنیزولون اشتباه گرفته شود.) در اینجا این است که چگونه این داروها چگونه هستند و چگونه میتوانند به درمان کولیت اولسراتیو کمک کنند، پردنیزولون  از جمله اینکه چگونه آنها یکسان و چگونه متفاوت هستند. پیشینسون و پردنیزولون پیشزونون و پردنیزولون هر دو متعلق به یک دسته از داروهایی به نام گلوکوکورتیکوئید ها هستند. گلوکوکورتیکوئیدها باعث کاهش التهاب بدن می شوند. آنها این کار را با دخالت در راه مواد شیمیایی خاصی در بدن باعث التهاب می کنند.


قطره پردنیزولون و کنترل علائم بیماری لوپوس

این داروها می توانند در قسمت های مختلف بدن شما، از جمله کولون، کار کنند. کولون شما آخرین بخش روده بزرگ شما است، درست قبل از مقعد خود را. با کاهش التهاب آن، این داروها به کاهش آسیب کولیت به کولون کمک می کند. هیچ یک از این داروها کولیت را درمان نمی کند، قطره پردنیزولون اما هر دو می توانند به کنترل آن کمک کنند و کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشند. این داروها نشانه های رایج را از جمله پیشینسون و پردنیزولون داروهای بسیار مشابه هستند. جدول زیر شباهت ها و تفاوت های چند ویژگی این دو دارو را مقایسه می کند.


قرص پردنیزولون برای کودکان و کنترل علائم بیماری لوپوس

این موارد عبارتند از: مشکلات فشار خون بالاستئوپوروزیسیمیاستنیا و پردنیزولون شباهت بیشتری نسبت به تفاوت دارند. بزرگترین تفاوت بین این داروها داروهای دیگر است که با آنها ارتباط برقرار می کنند. به پزشک خود مراجعه کنید. لیست کامل داروها و مکملهای که شما مصرف می کنید. قرص پردنیزولون برای کودکان این ممکن است بعضی از بهترین اطلاعاتی باشد که می توانید به پزشک خود بدهید تا به شما در تصمیم گیری در مورد این دو دارو برای درمان کولیت اولسراتیو کمک کند.


چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم و علائم بیماری لوپوس را کنترل کنیم؟

اطلاعات دقیق دارویی برای پردنیزون، از جمله عوارض جانبی »تعاملات دارویی داروهای زیر با هر دو پردنیزولون و پردنیزون تعامل دارند: داروهای ضد تشنج مانند فنوباربیتال و فنوتیونین فریکامین، که درمان سل ریوی استوکونازول است و عفونت های قارچی مانند تهیه کننده های آسپیرین خون مانند واکسن های زنده وارفارین با استفاده از سایر شرایط پزشکی. چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم اگر شما همچنین شرایط دیگری از کولیت زخمی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که پزشک شما در مورد آنها اطلاعاتی دارد. هر دو پردنیزون و پردنیزولون می توانند وضعیت های خاصی را بدتر کنند.


قرص پردنیزولون در بارداری و کنترل علائم بیماری لوپوس

نسخه های نام تجاری نامناسب همیشه در دسترس نیستند، بنابراین قبل از اینکه نسخه خود را پر کنید، نسخه ای از نسخه نام تجاری را در اختیارتان قرار می دهید. برنامه های بیمه ای بیشتر همچنین پردنیزون و پردنیزولون را پوشش می دهد. با این حال، شرکت بیمه شما ممکن است قبل از تایید نسخه و پرداخت هزینه، از پزشک خود درخواست کند. اثرات جانبی این داروها از یک کالای دارویی مشابه و کار مشابهی انجام می شود. قرص پردنیزولون در بارداری به همین دلیل عوارض جانبی پردنیزول و پردنیزولون نیز مشابه هستند. با این حال، آنها با دو روش متفاوت هستند. پیشزونون ممکن است موجب تغییر حالت شما شود و ممکن است باعث افسردگی شود. پیش بینیولون ممکن است موجب تشنج شود.


منابع :پردنیزولون , پردنیزولون چیست, قطره پردنیزولون, قرص پردنیزولون برای کودکان, چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم, قرص پردنیزولون در بارداری, بهترین زمان مصرف قرص پردنیزولون, قرص پردنیزولون و جوش, قرص پردنیزولون برای سرفه, قرص prednisone,