سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

شربت دی سیکلومین چیست؟ + راهنمایی کامل

آیا شما هم تا به حال شنیده اید که می گویند داروی دی سیکلومین دارای بی حسی است آیا این درست است؟ دی سیکلومین دارای کمی بی حسی می باشد و همین قضیه به کاهش دل درد کمک می کند. افرادی که به دل درد دچار می شوند برای آنها این دارو تجویز می گردد.  


دی سیکلومین چیست؟

شکست روت؛ ضربان قلب سریع یا تپش دهنده فتق هیاتال؛ یا کبد، کلیه، یا بیماری های قلبی. اگر باردار هستید، قصد باردار شدن یا شیردهی دارید، با پزشک خود مشورت کنید. اگر هنگام مصرف دایسیکلوم باردار شوید، با پزشک خود تماس بگیرید. در صورت مصرف این دارو، سعی نکنید دی سیکلومین از پزشک خود درمورد ریسک ها و منافع مصرف dicyclomine در سن 65 سالگی یا بیشتر استفاده کنید. بزرگسالان سالخورده باید معمولا dicyclomine را نداشته باشند، زیرا این دارو به عنوان داروهای دیگری که می تواند برای درمان همان شرایط استفاده شود، از نظر ایمنی یا موثر نیست.


دی سیکلومین در بارداری چیست؟

اگر شما در حال جراحی هستید، از جمله جراحی های دندان پزشکی، به پزشک یا دندانپزشک بگویید که شما dicyclomine.you را مصرف کنید باید بدانید که dicyclomine ممکن است باعث ایجاد خواب آلودگی شود و یا دچار تاری دید شود. ماشین را رانندگی نکنید و یا ماشین را رانندگی نکنید تا بدانید که چگونه این دارو برای شما تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید که الکل می تواند به خواب آلودگی ناشی از این دارو افزوده شود. دی سیکلومین در بارداری شما باید بدانید که dicyclomine توانایی بدن را برای تعریق از طریق عرق کاهش می دهد. در دمای بسیار بالا، dicyclomine می تواند تب و گرما را ایجاد کند.چگونه باید دستورالعمل های غذایی خاصی را دنبال کنم؟ به غیر از مواردی که پزشک شما به شما می گوید در غیر این صورت، رژیم معمولی خود را ادامه دهید.


شربت دی سیکلومین چیست؟

اگر دوز را فراموش کنم، باید دوز را مصرف کنم؟ شما آن را به یاد می آورید با این حال، اگر تقریبا زمان برای دوز بعدی است، دوز از دست رفته را از بین ببرید و برنامه منظم دوز خود را ادامه دهید. دوز دوز را برای تشکیل یک خوابیده یاری نکنید. عوارض جانبی این دارو ممکن است باعث شود؟ Dicyclomine ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. شربت دی سیکلومین اگر هر کدام از این علائم شدید باشد یا نزول کنید، به پزشک خود بگویید: خشکی دهانشوئیدگی شکم یا پریودرنگ یا بیوپسی شکمیکردن اشتهاآوراستفاده ازخودکشتیخوابیدگی دشواربودن دیدن دیدن دیدن دشواربودن ادرار برخی عوارض جانبی ممکن است جدی باشد.


مقدار مصرف دی سیکلومین چیست؟

فورا به پزشک خود بگو: فورا به پزشک مراجعه کنید: داغ، فرسوده، خشکی پوست، عفونت قارچی، داشتن چیزها یا صدای شنیدن که وجود ندارند (توهم زا) ناپایداری کم استعداد مقدار مصرف دی سیکلومین اضطراب کمبود خواب خواب آلودگی یا خواب آلودگی یا آسیب پذیری ضربان قلب ضعیف است یا تپش قلب ضربان قلب تسکین درد، اثرات جانبی. اگر در طول مصرف این داروها مشکلی غیرعادی داشته باشید، با پزشک خود مشورت کنید.


دی سیکلومین برای دل درد چیست؟

مهم است که تمام داروها را از بین ندهید و از کودکان به عنوان بسیاری از ظروف نگهداری کنید (مانند مصرف کنندگان قرص هفتگی و کسانی که برای قطره چشم، کرم ها، تکه ها و انالایزرها) کودک مقاوم نیستند و بچه های کوچک می توانند به آسانی آنها را باز کنند. برای محافظت از کودکان جوان در معرض مسمومیت، همیشه قفل های ایمنی را ببندید و بلافاصله دارو را در یک مکان امن قرار دهید - یکی از آن ها که دور و دور از دید دی سیکلومین برای دل درد و رسیدن آن است. http: //www.upandaway.org داروهای غیر ضروری باید به روش های خاصی برای اطمینان حاصل شود که حیوانات خانگی، کودکان و دیگر افراد نمی توانند آنها را مصرف کنند. با این حال، شما نباید این دارو را در توالت بشویید. در عوض، بهترین راه برای از بین بردن داروهایتان، از طریق یک برنامه برداشت پزشکی است.


منابع : دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, مقدار مصرف دی سیکلومین, دی سیکلومین برای دل درد, شربت دی سیکلومین برای استفراغ, دی سیکلومین برای قاعدگی, دی سیکلومین برای اسهال, دی سیکلومین عماد