سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

شربت کتوتیفن چیست؟ آیا نوزادان هم می توانند مصرف کنند؟

آیا می خواهید در مورد داروی ضد آلرژی و ضد آسم  کتوتیفن بیشتر بدانید اما نمی دانید کدام مقاله در این مورد به خوبی توضیح داده است؟ ما در این مقاله شما را با نحوه استفاده  شربت کتوتیفن آشنا کرده و برای شما از فواید و عوارض این دارو خواهیم گفت. پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما بخوانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


کتوتیفن


شربت کتوتیفن


کتوتیفن کودکان


کتوتیفن برای نوزادان


عوارض کتوتیفن


کتوتیفن چیست؟

بررسی Clintrials.gov ارزیابی ketotifen با استفاده از خوراکی برای فیبرومیالژیا، درماتیت آتوپیک، تضعیف واکنش ها در هنگام حساسیت بندی بادام زمینی، رینیت آلرژیک، آسم، و پوسیدگی مفصلی پس از ضربه. کتوتیفن نویسندگان دریافتند که کتوتیفن در ایالات متحده از داروخانه های مرکب به دست می آید و در سال 2011 به طور گسترده ای در درمانگاه های خود برای اسهال های شدید تجویز می شود. برای بزرگسالان و کودکان با آسم یا بیماری های آلرژیک، دوز توصیه شده کتوتیفن 1 میلی گرم دو بار در روز. برای کودکان 6 تا 3 ساله، دوز توصیه شده 0.5 میلی گرم دو بار در روز است.


شربت کتوتیفن چیست؟

لازم به ذکر است که کتوتیفن خوراکی می تواند به صورت ایمن در ایالات متحده ترکیب شود. ترکیب داروسازی یک عمل است که در آن یک داروساز مجاز، در پاسخ به یک نسخه، ترکیبی از ترکیب، ترکیب یا تغییر مواد را ایجاد می کند تا یک داروی مناسب برای نیازهای پزشکی یک بیمار خاص ایجاد کند. ترکیب دارو، اگر به درستی انجام شود، می تواند در صورتی که یک بیمار شربت کتوتیفن با یک داروی تایید FDA درمان نشود، نیازمند یک نیاز مهم بهداشت عمومی است. مسئله ایمنی مواد مخدر ترکیب شده در سیاست FDA برای داروهای مخدر در درجه اول برای داروهای تزریقی است و با داروهای خوراکی خوراکی ارتباط ندارد. این سیاست شامل فهرست انتخابی از داروهای ترکیبی است که به دلایل ایمنی خارج شده یا از بازار حذف شده است که شامل کتوتیفن 5 نیست.


کتوتیفن کودکان چیست؟

مطالعه ای که در سال 1986 در فرانسه منتشر شد، اثر کتوتیفن بر روی بیماران مبتلا به انواع مختلف آدامس مزمن را ارزیابی کرد. نتایج آنها غیرقابل حل بود، اما مشخص شد که بهترین نتایج در کتوتیفن کودکان بیماران مبتلا به آدامس سرد و آدامس مربوط به غذا دیده می شود. در طول نشست سالانه آکادمی آمریکایی آلرژی، آسم و ایمونولوژی در سال 1986، یک انتزاعی ارائه یک مطالعه دو سوکور، کنترل شده با پلاسبو و ارزیابی ketotifen در درمان نشخوار مزمن منتشر شده است. نتایج نشان داد که علائم به طور قابل توجهی بهبود یافته و نیاز به فلوکورفنیرامین در گروه تحت درمان با کتوتیفن به طور معنی داری کاهش یافت.


کتوتیفن برای نوزادان چیست؟

دیده می شود در حدود 10? تا 20? از بیماران، به ویژه در دوزهای بالاتر است، اما اثر در عرض 1 تا 2 هفته از use.3 دیگر واکنش های نادر را کاهش می دهد شامل سرگیجه، خشکی دهان، تهوع و سردرد، که در 1? گزارش شده است تا 2? از بیماران در شروع درمان. با این حال، این عوارض جانبی در بیماران در درمان طولانی مدت وجود ندارد. افزایش وزن و تحریک عصبی مرکزی کتوتیفن برای نوزادان نیز در تعداد کمی از patients.3،6 کتوتیفن گزارش شده است ممکن است اثرات افسردگی سیستم عصبی مرکزی، ضد هیستامین، و الکل سبب شدت. استفاده همزمان از کتوتیفن دهان با عوامل دیابت خوراکی، مانند داروی glyburide و متفورمین، ممکن است در مطالعات thrombocytopenia.7Most برگشت پذیر در استفاده از کتوتیفن در منافع خود را در دوران کودکی و جوانی به آسم متمرکز منتشر شده است.


عوارض کتوتیفن چیست؟

با این حال، با مهار آزاد از واسطه های پیش التهابی ذکر شده قبل از آن، کتوتیفن می توانید تغییرات نفوذ پذیری عروق هستند که در توسعه کهیر درگیر جلوگیری و شعله ور شدن پاسخ. بنابراین، می توان آن را در مدیریت ویتامین استفاده کرد. مطالعات متعددی منتشر شده است ارزیابی استفاده از کتوتیفن برای مدیریت سندرم کهیری، از جمله سرد ناشی از کهیر، عوارض کتوتیفن کهیر حرارت ناشی، کهیر ناشی از ورزش، کهیر ناشی از فشار، کهیر کولینرژیک، و کهیر مزمن ایدیوپاتیک. با این حال، به طور کلی، ادبیات کمتری در مورد این موضوع وجود دارد، زیرا کتوتیفن یک داروی تایید شده FDA در ایالات متحده برای مدیریت زنجبیل نیست


منابع : کتوتیفن, شربت کتوتیفن, قرص کتوتیفن 1 میلی گرم,  کتوتیفن برای کودکان, کتوتیفن برای نوزادان, شربت کتوتیفن خارجی, نحوه مصرف کتوتیفن, کتوتیفن برای سرفه