سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

مصرف قرص دمیترون در بارداری چه عوارضی دارد؟

سندروم سروتونین  چیست؟ می دانید سندروم سروتونین  یکی از اثرات جانبی  دمیترون است. افرادی که قرص دمیترون را خیلی زیاد استفاده می کنند، احتمال دارد که به سندروم سروتونین  مبتلا شوند. بنابراین خیلی مهم است که حتما این دارو را زیر نظر پزشک خود مصرف کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


دمیترون


قرص دمیترون در بارداری


قرص دمیترون


قرص دمیترون برای کودکان


بهترین زمان مصرف قرص دمیترون


دمیترون چه عوارضی دارد؟

تجربیات محدودی در مورد آن برای پیشگیری وجود دارد. de las náuseas y vómitos posoperatorios؛ en ancianos la dosis IV inicial máx. 8 میلی گرم؛ I.H. قبر مدرادا (میلی آمپر 8 میلی گرم / دسی)؛ riesgo de reacciones de hyersensibilidad؛ QT prolongado congénito؛ پیش از موعد مقاربت QTc prolongedos (در مواردی که در بیماران مبتلا به آنومالی الاکتیکاس، ICC، برادیاریتمیس به علت کم کاری تیروئید و سایر داروهای ضد التهابی QT و تولید anomalías electrolíticas)؛ دمیترون اصلاح هیپوکالمی و هیپوماژینیسم آنتاس دینامیرال تی تی. سروتونین سندرم سروتونینژیکو (اختلال روانی، اختلالات روانشناختی، ناهنجاریهای عصبی) از جمله مواردی است که از نظر سروتونینیک (ISRS، IRSNA) است.


قرص دمیترون در بارداری چه عوارضی دارد؟

تزریق داخل وریدی و خوراکی: جلوگیری از تهوع و استفراغ با دوره های اولیه و تکرار شیمیدرمانی سرطان مایع، از جمله سیس پلاتین با دوز بالا؛ پیشگیری از تهوع یا استفراغ پس از عمل. خوراکی: قرص دمیترون در بارداری جلوگیری از تهوع و استفراغ در ارتباط با پرتودرمانی در بیمارانی که یا کل اشعه ی بدن را دریافت می کنند، کسر تنها کسر دوز به شکم یا کبد روزانه به شکم؛ پیشگیری از تهوع و استفراغ در ارتباط با شیمیدرمانی سرطانی بسیار زودرس، از جمله سیس پلاتین ³ 50 mg / m2.


قرص دمیترون چه عوارضی دارد؟

بزرگسالان: mg / kg 0.15 mg / kg تزریق بیش از 15 دقیقه از شروع 30 دقیقه قبل از شیمی درمانی شیمیایی با 2 بار اضافی 0.15 میلی گرم بر کیلوگرم 4 و 8 ساعت بعد از اولین دوز. در عوض، 30 دقیقه قبل از شیمیدرمانی emetogenic، 30 دقیقه قبل از 15 دقیقه تزریق کنید. بزرگسالان و کودکان ³ 12 YR: PO (شیمیدرمانی سرطان رحمی مؤثر) 8 میلی گرم بطری، قرص دمیترون تجویز اولین دوز 30 دقیقه قبل از شروع شیمی درمانی امتهوژن و دوز دوم 8 ساعت بعد از اولین دوز؛ دوز بعدی 8 میلی گرم ممکن است 12 ساعت برای 1 تا 2 روز پس از اتمام شیمی درمانی ارائه شود. کودکان 4 تا 12 سال YR: PO 4 میلی گرم tid، شروع از 30 دقیقه قبل از شیمی درمانی، با دوز بعدی 4 و 8 ساعت پس از اولین دوز؛ 4 میلی گرم در ساعت 8 ساعت برای 1 تا 2 روز پس از اتمام شیمی درمانی بگذارید.


قرص دمیترون برای کودکان چه عوارضی دارد؟

عوارض جانبی جدی ondansetron عبارتند از بینایی تیره یا از دست دادن موقت موقت (تنها از چند دقیقه تا چند ساعت)، ضربان قلب آهسته، مشکل تنفس، اضطراب، تحریک، لرز، احساس برانگیختن، احساس آرامش، و قرص دمیترون برای کودکان ادرار کردن کمتر از حد معمول یا اصلا. در صورت داشتن هر یک از این عوارض جانبی، مصرف این دارو را متوقف کنید و از پزشک خود بپرسید. دمیترون ممکن است تفکر یا واکنش شما را مختل کند. مراقب باشید اگر شما رانندگی یا انجام هر کاری که نیاز به هشدار شما باشد.


بهترین زمان مصرف قرص دمیترون چه عوارضی دارد؟

پیشگیری از تهوع و استفراغ همراه با سرطان بسیار شدید درمان با ریتالین: توصیه می شود بزرگسالان دهانی دهان و دندان دوتیم 24 میلی گرم به عنوان سه قرص 8 میلی گرم تجویز شده 30 دقیقه قبل از شروع یک بهترین زمان مصرف قرص دمیترون شیمیدرمانی بسیار مضر، از جمله سیس پلاتین ≥50 میلی گرم / استفاده چند روزه از دوز 24 میلی گرم به صورت  یک بار مصرف، مورد بررسی قرار نگرفته است. استفاده از کودکان: تجربه ای در مصرف دوز 24 میلی گرم در بیماران کودکان وجود ندارد. استفاده های گرمایی.


منابع : دمیترون, قرص دمیترون در بارداری, قرص دمیترون, قرص دمیترون برای کودکان, بهترین زمان مصرف قرص دمیترون, شربت دمیترون, آمپول دمیترون