سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

بهترین زمان مصرف لاکتولوز چیست؟ + راهنمایی موثر

با داروی لاکتولوز آشنایی دارید؟ لاکتولوز چیست و چگونه باعث بهبود بیماری می شود؟ در این مقاله ما به بررسی  شربت لاکتولوز خواهیم پرداخت و شما را با نحوه مصرف، عوارض و فواید این دارو آشنا خواهیم کرد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از این دارو دریافت کنید، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:


لاکتولوز


شربت لاکتولوز


بهترین زمان مصرف لاکتولوز


شربت لاکتولوز در نوزادان


لاکتولوز در بارداری


لاکتولوز چیست؟

اما اگر آنها ادامه می دهند و یا مشکل می شوند، برای مشاوره بیشتر با پزشک یا داروساز صحبت کنید. احساس تهوع یا بیماری (استفراغ) سعی کنید با خوردن لکتولوز با غذا یا مخلوط کردن دوز خود با برخی آب و یا آب میوه مصرف کنید. شما فکر می کنید ممکن است به علت دارو باشد، برای مشاوره بیشتر با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید. لاکتولوز چگونگی نگهداری همه داروها را از دسترس کودکان و اطفال خود نگهداری کنید. فروشگاه در یک محل خنک و خشک، دور از گرما و نور مستقیم است. اطلاعات مهم در مورد تمام داروها اگر هر دارویی را خریداری کنید، با داروساز آشنا شوید که آنها ایمن هستند


شربت لاکتولوز چیست؟

داروهای دیگر شما. هرگز بیش از دوز تجویز نکنید. اگر فکر می کنید که شما یا شخص دیگری ممکن است بیش از حد از این دارو مصرف کرده باشید، به بخش حوادث و اورژانس بیمارستان محلی خود بروید. ظرف را با شما در میان بگذارید، حتی اگر خالی باشد. اگر شما یک عملیات یا درمان دندانپزشکی دارید، به فردی که درمان شما را انجام می دهد، شربت لاکتولوز بگویید که این دارو برای شما مناسب است. هرگز آن را به دیگران ندهید حتی اگر شرایط آنها به نظر شما همانند شما باشد. داروهای قدیمی یا داروهای ناخواسته را حفظ نکنید. آنها را به داروخانه محلی خود برسانید که از آنها برای شما دفع می شود. اگر در مورد این دارو سؤال دارید، از داروساز خود بخواهید.


بهترین زمان مصرف لاکتولوز چیست؟

میوه ها (و آبمیوه های آنها) دارای محتوای سربیتول بالا شامل سیب، زردآلو، انگور، انگور (و کشمش)، هلو، گلابی، آلو، آلو، تمشک و توت فرنگی می باشد. غذاها مانند شیرینی، پودینگ، شیرینی، پنیر و کیک می توانند یبوست بدتر می شود و احتمالا بهتر از آن است که اجتناب شود. شما می توانید در مورد چگونگی جلوگیری یا درمان یبوست بهترین زمان مصرف لاکتولوز در جزوه های جداگانه بهداشتی اطلاعاتی به نام یبوست در بزرگسالان و یبوست در کودکان اطلاعات کسب کنید. آیا لکتولوز باعث مشکلات می شود؟ در کنار اثرات مفید آن، اکثر داروها عوارض جانبی ناخواسته اگرچه همه آنها را تجربه نمی کنند.


شربت لاکتولوز در نوزادان چیست؟

اگر یک پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی توصیه می شود lactulose برای کودک شما، برچسب برچسب در بسته را به دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما دوز مناسب برای سن فرزند خود را. اگر شما فراموش کرده اید برای گرفتن یک دوز، نگران نباشید، فقط دوز بعدی را زمانی که آن را به دلیل . دوز دوز مصرف کنید تا دوز فراموش شود.  شربت لاکتولوز در نوزادان برای دریافت بیشتر از درمان خود، لاکتولوز می تواند تا 48 ساعت طول بکشد تا عمل کند، بنابراین ممکن است دو یا سه روز طول بکشد. با این حال، اگر بعد از چند روز احساس ناراحتی نشود علائم شما بهبود پیدا می کنند یا اگر بدتر شوند، برای مشاوره بیشتر به پزشک مراجعه کنید.


لاکتولوز در بارداری چیست؟

در دسترس برای خرید بدون نسخه، و همچنین داروهای گیاهی و مکمل. اگر شما تا به حال یک واکنش آلرژیک به این یا هر دارو دیگر داشته باشد. چگونگی گرفتن lactulose قبل از شروع درمان، جزوه چاپ شده تولید کننده از بسته را بخوانید . این به شما اطلاعات بیشتری در مورد لاکتولوز داده و لیستی کامل از عوارض جانبی که ممکن است شما را تجربه کند  لاکتولوز در بارداری به شما ارائه می دهد. لکتولوز را دقیقا همانطور که دکتر به شما گفته یا به عنوان دستورالعمل در بسته توجه داشته باشید، دریافت کنید. دوز معمول برای یبوست در بزرگسالان، 15 میلی لیتر (سه میلی لیتر قاشق چایخوری) دو بار در روز است، اگر چه دوز توصیه شده به شما ممکن است متفاوت از این باشد، زیرا آن را با توجه به نیازهای شما تنظیم می شود.


منابع : لاکتولوز, شربت لاکتولوز, بهترین زمان مصرف لاکتولوز, شربت لاکتولوز در نوزادان, لاکتولوز در بارداری, شربت لاکتولوز در شیردهی, شربت لاکتولوز خارجی, قیمت شربت لاکتولوز