سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

قرص اسهال دی سیکلومین چیست؟

همه ما چندین بار که به دکتر به منظور درمان دل درد مراجعه کرده ایم، دیده ایم که داروی دی سیکلومین برایمان تجویز می شود. این دارو یک قرص اسهال می باشد که برای دل درد و دل پیچه هم مناسب است. از مواردی که برای درمان آن از این دارو استفاده می شود، سندروم روده تحریک پذیر می باشد.


قرص اسهال دی سیکلومین

دوز مصرف نکنید. ذخیره سازی در دمای اتاق از نور و رطوبت نگهداری شود. در حمام ذخیره نکنید. مایع را فراموش نکنید. تمام داروها را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید. داروها را از داخل توالت رعایت نکنید و یا آنها را به یک تخلیه ریختید اسم قرص اسهال مگر اینکه دستور دهید این کار را انجام دهید. پس از پایان دادن به آن، دیگر نیازی به این محصول نداشته باشید. مشورت با داروساز یا شرکت دفع زباله های محلی.


اسم قرص اسهال + تداخلات غذایی

قبل از مصرف دیفنواکسیلات با آتروپین، اگر به هر یک از داروها حساسیت دارید، به پزشک یا داروساز خود بگویید؛ یا به هیوسسیامین؛ یا اگر آلرژی دارید.  کودکان، به ویژه افرادی که مبتلا به سندرم داون هستند، ممکن است حساسیت بیشتری نسبت به عوارض جانبی این دارو داشته باشند.   دوز نادرست اگر دوز خود را از دست بدهید، آن را به زودی به یاد داشته باشید. در صورتی که نزدیک دوز بعدی باشد، دوز مصرفی را از بین ببرید و دستورالعمل دوز معمول خود را دوباره ببندید.


چه تداخلاتی غذایی با قرص اسهال آور باعث آلرژی می شود؟

معمولا یک دوره اسهال فقط چند روز طول می کشد، بدون هیچ گونه درمان، به خودی خود دور می شود. تعدادی از بیماری ها و شرایط می تواند باعث اسهال، از جمله ویروس ها ویروس هایی که می توانند باعث اسهال شوند، شامل ویروس Norwalk، ویروس سیتومگالو و ویروس هپاتیت است. قرص اسهال آور روتاویروس علت شایع اسهال حاد کودکی است. باکتری ها و انگل ها. غذا یا آب آلوده می تواند باکتری ها و انگل ها را به بدن شما انتقال دهد. انگلهایی مانند جیاردیا لامبلیا و کریپتوسپوریدیم میتواند باعث اسهال شود. 


قرص ضد اسهال + تداخلات غذایی

افرادی که دچار مشکل هضم لاکتوز هستند پس از مصرف محصولات لبنی اسهال دارند. بدن شما آنزیمی را تولید می کند که به هضم لاکتوز کمک می کند، اما برای اکثر مردم سطح آنزیم پس از دوران کودکی سریعا کاهش می یابد. این باعث افزایش خطر ابتلا به عدم تحمل لاکتوز می شود. قرص اسهال فروکتوز فروکتوز، قندی که به طور طبیعی در میوه ها و عسل یافت می شود و بعنوان یک نوشیدنی به بعضی از نوشیدنی ها اضافه می شود، می تواند باعث ایجاد اسهال در افرادی که در معرض خطر هضم آن هستند.


منابع : قرص اسهال ، قرص اسهال آور ، قرص اسهال عفونی ، قرص ضد اسهال ، قرص اسهال و دل پیچه ، اسم قرص اسهال