سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

در مورد قرص ایروکاست چه می دانید؟

آیا از فواید ایروکاست شنیده اید؟ چه مزایای سلامتی برای قرص ایروکاست ذکر شده است؟ این داو بر تاثیر بر دستگاه تنفسی باعث می شود که بیمارانی که به آسم دچار شده اند، بتوانند حمله های تشنجی در خود را بیشتر و بهتر کنترل کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراهی کنید.


در مورد قرص ایروکاست چه می دانید؟

فراوانی موارد عوارض جانبی کمتر، بین ایروکاست  و پلاسبو قابل مقایسه بود. بزرگسالان و نوجوانان 15 ساله و سالمند با رینیت آلرژیک فصلی ایروکاست  برای ایمنی در 2199 بیمار بزرگسال و نوجوانی 15 ساله و بالاتر در آزمایشات بالینی ارزیابی شده است. ایروکاست  یک بار در روز در صبح یا عصر یک پروفایل ایمنی شبیه به دارونما داشت. در کارآزمائی های بالینی کنترل شده با پلاسبو، ایروکاست  با میزان ≥ 1? گزارش شد و در مواردی که بیشتر از دارونما بود


ایروکاست و هر آنچه باید بدانید

تجربیات غلط در 1? بیماران با بروز بیشتر از آنچه در بیماران درمان شده با پلاسبو کودکان 6 تا 23 ماهگی مبتلا به آسم هستند ایمنی و اثربخشی در کودکان مبتلا به آسم کمتر از 12 ماهگی مشخص نشده است. ایروکاست  برای ایمنی در 175 کودک 6 تا 23 ماهگی مورد بررسی قرار گرفته است. مشخصات ایمنی ایروکاست  در یک مطالعه بالینی 6 هفته ای، دو سو کور، کنترل شده با پلاسبو به طور کلی مشابه مشخصات ایمنی در بزرگسالان و کودکان 2 تا 14 ساله بود. در بیماران کودکان 6 تا 23 ماهه که ایروکاست  دریافت می کنند، حوادث زیر با فرکانس ≥ 2? و بیشتر از افراد مبتلا به پلاسبو دریافت می شوند: عفونت تنفسی فوقانی، خس خس سینه؛ رسانه اوتیسم؛ فارنژیت، لوزه، سرفه و رینیت.


اطلاعاتی در مورد این قرص ایروکاست

در آزمایشات بالینی کنترل شده عبارت بودند از: عفونت تنفسی فوقانی، تب، سردرد، فارنژیت، سرفه، درد شکمی، اسهال، عفونت گوش میانی، آنفولانزا، رینوره، سینوزیت، اوتیت. بزرگسالان و نوجوانان 15 ساله و سالمند مبتلا به آسم اسونگولایر در حدود 2950 بیمار بزرگسال و نوجوان 15 ساله سن و سال در آزمایشات بالینی. ایروکاست در بارداری در مطالعات بالینی کنترل شده با پلاکتی، تجربیات ناخوشایند زیر در مورد ایروکاست  گزارش شده است که بیشتر از 1? بیماران و در مواردی که بیشتر از بیماران تحت درمان با دارونما است، بیشتر است.


ایروکاست چیست و هر آنچه باید بدانید؟

مارس 2015 اثر متقابل و اثر متقابل مواد مخدر در اثر تجربیات آزمایشگاهی بالینی چون آزمایش های بالینی تحت شرایط بسیار متغیر انجام می شود، میزان واکنش های ناخواسته ای که در آزمایش های بالینی یک داروی دیده می شود، نمی تواند به طور مستقیم با میزان آزمایشات بالینی دارو دیگر مقایسه شود و ممکن است منافع مشاهده در عمل بالینی.  ایروکاست در شرح شرح آزمایشات بالینی، واکنش های ناخواسته بدون توجه به ارزیابی علیت، لیست شده اند. شایع ترین واکنش های جانبی (میزان بالای 5? و بیشتر از پلاسبو، که در فرکانس نزولی دیده می شوند)


منابع : قرص ایروکاست ، ایروکاست ، قرص ایروکاست در بارداری ، قرص جویدنی ایروکاست برای کودکان