سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

قرص راکوتان چیست و چگونه آکنه را درمان می کند؟

در مورد راکوتان چه می دانید؟ آیا تا به حال آن را مصرف کرده اید؟ با عوارض قرص راکوتان  تا چه اندازه آشنایی دارید؟ در چه مواردی از این دارو استفاده می کنند؟ اگر در مورد نحوه مصرف و عوارض این دارو سوالاتی دارید حتما با ما همراهی کنید؟ راکوتان باعث بروز التهاب می شود؟ آیا اثرات جانبی آن جدی می باشد؟


قرص راکوتان و درمان آکنه

اگر فراموش کنم که آن را مصرف کنم، اگر کپسول را یکبار در روز مصرف کنید و به یاد داشته باشید که دوز آن را در آن روز از دست داده اید، آن را به زودی دریافت کنید همانطور که به یاد می آورید اگر روز بعد، زمانی که شما به یاد داشته باشید، دوز از دست رفته را از دست ندهید و کپسول بعدی را در زمان معمولی ببرید. اگر کپسول را دو بار در روز مصرف کنید و فراموش کنید که یک دوز مصرف کنید، آن را به زودی به یاد داشته باشید، مگر آنکه درون آن باشد 2 ساعت دوز بعدی شما. در این مورد، دوز از دست رفته را از بین ببرید و کپسول بعدی را در زمان معمولی ببرید. هرگز دوز دوز نزنید. هرگز یک دوز اضافی را برای یک نفر از دست رفته نپردازید.


راکوتان و درمان آکنه

بنابراین اگر وزن شما 60 کیلوگرم باشد، دوز آن معمولا 30 میلی گرم در روز شروع می شود. به طور معمول، کپسول های ایزوترتینوئین یک یا دو بار در روز مصرف کنید. هر کپسول حاوی دوز 10mg یا 20mg از ایزوترتینوئین است. دوز کپسول های ایزوترتینوئین از فرد به فرد متفاوت است و به وزن شما بستگی دارد. کپسول ها را با یک نوشیدنی


راکوتان پماد هم دارد؟

ورزش سبک نباید مشکل باشد، اما سعی کنید از ورزش سنگین اجتناب کنید زیرا ممکن است درد مفصلی یا عضلانی بدتر شود. چه زمانی و چه زمانی باید کپسول را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید. قرص راکوتان به عنوان یک قاعده کلی، دوز اولیه 0.5 میلی گرم در هر کیلوگرم وزن بدن در روز (0.5 mg / kg / day) است. از آب بخورید. بهتر است آنها را بلافاصله پس از غذا یا میان وعده ببرید تا مطمئن شوید که آنها به درستی کار می کنند.


راکوتان چیست و چگونه آکنه را درمان می کند؟

اگر لنزهای تماسی دارید و این باعث ناراحتی می شوند، ممکن است مجبور باشید عینک خود را بپوشانید در حالی که این دارو را مصرف می کنید. دهان یا گلو را مصرف کنید - سعی کنید جویدن آدامس بدون قند یا نوشیدنی های شیرین و خونریزی بینی راکوتان - سعی کنید یک لایه نازک از وازلین را استفاده کنید لبه های داخل بینی و درد مفصلی، عضلات و کمر درد - از داروساز خود بخواهید که یک مسکن را توصیه کند.


 راکوتان چگونه باعث درمان جوش می شود؟

در نظر گرفتن راکوتان برای ACNE شما؟ دکتر دکتر دکتر تری لونگ اظهار می کند که چگونه ایزوتریتین چگونه کار می کند قرص راکوتان  تا آسیب زودهنگام، مشکلات و موارد مثبت و مناسبی برای شما باشدد دکتر Terry: راکوتان مشتق ویتامین A است که به صورت قرص به صورت قرص برای درمان آکنه شدید مصرف می شود. مکانیسم واقعی این است که چگونه کار می کند به طور کامل شناخته نشده است، اما اساسا آن را به شرح زیر است: قرص راکوتان به طور چشمگیری حجم غدد چربی (حدود 35 تا 58 درصد) را کاهش می دهد


منابع : قرص راکوتان ، راکوتان ، راکوتان چیست