سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

آیا در مورد ساس اطلاعات لازم و کافی دارید؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که  ساس ها فقط به یک خانه کثیف وارد نمی شوند و گاهی در تمیزترین خانه ها هم ساس دیده است.  حشره ساس از خون شما تغذیه کرده و تنها یک جای گرم و نرم نیز برای استراحت می خواهد. چگونه میتوان با روش های خانگی ساس ها را از خانه بیرون کرد؟ چگونه با آنها به مبارزه بپردازیم. با ما همراه باشید.

لینک هایی که به درد شما می خورد:

ساس چیست


درمان ساس


سم ساس


ساس


حشره ساس


ساس + راهنمای کامل

حشرات اسکلت های خود را در خارج، با قطعات نرم خود در داخل. این باعث می شود که آنها رشد کنند. هر بار که آنها می خواهند بزرگتر شوند، قبل از اینکه پوست جدیدشان سخت شود، آنها باید پوست خود را از بین ببرند و تا ابعاد جدیدشان فرو بپاشند. ساس این لخت نامیده می شود. این بدان معنی است که هنگامی که حشره در اندازه نهاییش (فرم بالغ) است، نمیتواند بزرگتر شود! بنابراین پروانه ها و پروانه ها که می بینید پرواز می کنند فردا هرگز بزرگتر از امروز نیست!


حشره ساس + راهنمای کامل

فقط در مورد هر چیزی! بسیاری از حشرات مختلف وجود دارد و هر کدام ممکن است چیزی متفاوت داشته باشند. بسیاری از آنها گیاهان را می خورند. برخی از آنها حشرات دیگر را می خورند. بعضی از آنها خون می خورند (مانند پشه ها). شهد از گیاهان نیز یک غذای محبوب است. و بسیاری از حشرات (مانند سوسک ها یا مورچه ها) خوشحال خواهند شد که چوب کوکی را که روی زمین افتاده اند پاک کنید! حشره ساس طبق گزارش های حشرات دانشگاه فلوریدا، حشرات سمی ترین ها به صورت Hymenoptera (زنبور، زنبورها و مورچه ها) هستند و کسانی که سمی ترین سم هستند، مورچه های خاصی هستند.


ساس چیست + راهنمای کامل

من مطمئن نیستم که هرکدام "حشرات" کشف کنند، همانطور که ما در مورد کشف برق یا میدان مغناطیسی فکر می کنیم. اما افلاطون از حشرات آگاه بود، به عقب در دوره یونان باستان. حشرات در کتاب مقدس ذکر شده اند. لیندایوس شروع به فهرست همه حشراتی که می تواند پیدا کند. ساس چیست همانطور که برای نام "حشرات" است، آن را از لاتین است. این اسم در ابتدا به برخی از حیوانات کوچک داده شد، بدن آنها به نظر می رسد برش، و یا تقریبا تقسیم شده است.


درمان ساس + راهنمای کامل

موریانه ملکه شناخته شده است که 50 سال زندگی می کند و البته، گوسفند 17 ساله وجود دارد. اکثر اشکالات کمتر از یک سال زندگی میکنند و فصلی هستند. با این حال، برخی از سوسک چوب می توانند از چوب که در آن پس از 40 سال زندگی می کنند ظهور !! در یک مورد ضبط شده، سوسک از چوب بیرون آمده است که مدتها پیش بریده شده و به قفسه کتاب ساخته شده است! درمان ساس من مطمئن نیستم که کوچکترین حشره (من در اینجا جایی داشتم، اما به نظر نمی رسید که آن را پیدا کنم ...) اما کوچکترین تخم های حشره متعلق به یک عضو خانواده Tachinidae، یک گروه از انگلی مگس ها این تخم ها معمولا فقط 0.02 تا 0.2 میلی متر طول دارند.


سم ساس + راهنمای کامل

حشرات زیادی وجود دارند که مردم را گاز ندهند اما گیاهان یا حشرات دیگر را نیش می زنند! حشرات دارای انواع مختلف دهان هستند. دهان و دندان برای جگر کردن / جویدن، دهان و دندان پوسیدگی برای مکیدن، و دهان دهان تیز برای جرعه مردم وجود دارد. سم ساس اکثریت قریب به اتفاق حشرات، مردم را گاز نمی دهند. آنها برای خوردن گیاهان، شهد یا سایر حشرات محتوا هستند.


منابع : ساس از چی بدش میاد ، ریشه کنی ساس ، از بین بردن ساس ، سم ساس ، درمان ساس ، ساس چیست ، حشره ساس ، ساس ،