سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

قرص مترونیدازول چیست؟ + راهنمای کامل مصرف

مترونیدازول می تواند به صورت خوراکی یا بدون غذا مصرف شود. در بیمارستان،  قرص مترونیدازول را می توان به صورت داخل وریدی تزریق کرد تا عفونت های جدی را درمان کند. کبد عمدتا مسئول حذف مترونیدازول از بدن است و ممکن است تجویز آن در بیماران مبتلا به بیماری کبد و عملکرد کبدی غیرطبیعی کاهش یابد. از دوزهای های مختلف مترونیدازول به منظور استفاده بهینه از مترونیدازول استفاده می شود. منابعی از لینک ها و سایت ها: قرص مترونیدازول


روش مصرف مترونیدازول


شربت مترونیدازول


عوارض مترونیدازول


مترونیدازول چیست


قرص مترونیدازول + راهنمای کامل مصرف

کوپن مترونیدازول و قیمت به دنبال صرفه جویی در پول برای نسخه مترونیدازول؟ SingleCare، یک سرویس آنلاین پیشرو برای تخفیف های نسخه، دندانپزشکی و بینایی، با اکثر داروهای بزرگ در سراسر کشور همکاری کرده است تا به شما کمک کند تا 80 درصد از هزینه های تجویز را ذخیره کنید. قرص مترونیدازول  اگر دوز خود را از دست بدهید، آن را به زودی به یاد داشته باشید. اگر نزدیک زمان دوز بعدی باشد، دوز آن را از دست ندهید. دوز بعدی خود را در زمان منظم مصرف کنید. دوز مصرف نکنید.


روش مصرف مترونیدازول  + راهنمای کامل مصرف

مترونیدازول ممکن است موجب خشکی دهان، طعم و مزه ناخوشایند یا تیز فلزی و تغییر در احساس طعم شود. برای تسکین موقت دهان خشک، از آب نبات بدون قند یا آدامس استفاده کنید، بیت های ذوب یخ را در دهان خود بمالید یا از یک جایگزین بزاق استفاده کنید. اگر دهان خود را بیش از 2 هفته خشک نگه دارید، با پزشک یا دندانپزشک خود چک کنید. مترونیدازول ادامه خشکی دهان ممکن است احتمال بیماری های دندانی، از جمله پوسیدگی دندان، بیماری لثه، و عفونت های قارچی را افزایش دهد. داروهای دیگر را مصرف نکنید، مگر اینکه با پزشک خود صحبت کرده باشید. این شامل داروهای تجویزی یا غیر تجویزی (OTC) و داروهای گیاهی و یا ویتامین است.


عوارض مترونیدازول  + راهنمای کامل مصرف

حتی اگر علائم شما بهبود پیدا کند، دارو را ادامه دهید. مترونیدازول را بدون صحبت کردن با پزشک خود متوقف نکنید. به تمام متخصصان مراقبت های بهداشتی خود بگویید که این دارو را مصرف می کنید. مترونیدازول ممکن است نتایج غیرعادی در آزمایش های پزشکی خاصی ایجاد کند. عوارض قرص مترونیدازول پزشک شما احتمالا می خواهد آزمایش خون خود را برای تعیین پاسخ شما به مترونیدازول انجام دهد. هنگام مصرف این دارو، تمام وقت ملاقات با دکتر و آزمایشگاه خود را نگه دارید. برای خرید این دارو برای حیوان خانگی خود از یک دامپزشک خود نسخه تجویزی دریافت خواهید کرد.


مترونیدازول در بارداری  + راهنمای کامل مصرف

بارداری و مترونیدازول شما نباید مترونیدازول را در سه ماهه اول بارداری مصرف کنید. اگر باردار یا در حین مصرف دارو باردار هستید، به پزشک خود بگویید. این دارو می تواند به شیر مادر منتقل شود و ممکن است به یک کودک شیرده تغذیه کند. مترونیدازول در بارداری  هنگام استفاده از مترونیدازول بدون صحبت کردن با پزشک خود، شیر مادر نگذارید. مترونیدازول برای سگ ها و گربه ها مترونیدازول به سگ ها و گربه ها برای درمان بیماری هایی مثل بیماری التهابی روده، اسهال، عفونت های خاص و بیماری های پریودنتال داده می شود.


منابع : قرص مترونیدازول 250 در بارداری ، قیمت قرص مترونیدازول ، شربت مترونیدازول ، مترونیدازول در بارداری ، قرص مترونیدازول واژینال ، قرص مترونیدازول هر چند ساعت ، قرص مترونیدازول برای جوش صورت ، قرص مترونیدازول ،