سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

لیفت صورت با نخ روشی مناسب برای زیبا سازی پوست

پوست شما لباس تن شماست. صورت هر فرد تاثیر بسزایی در برقراری ارتباط بین وی با دیگران دارد. هر فرد دوست دارد تا پوستی زیبا و جوان داشته باشد، مسلما با افزایش سن پوست قابلیت بازسازی خود را نسبت به گذشته از دست خواهد داد؛ همین امر موجب خواهد شد تا افراد برای جوانسازی و زیبایی هرچه بیشتر از عمل های زیبایی مانند لیفت با نخ استفاده کنند. در ادامه به بررسی عمل لیفت صورت با نخ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

لیفت با نخ یک روش موثر

به نقل از دکتر خیرخواه متخصص پوست، مو و زیبایی، درباره لیفت صورت با نخ ( لیفت با نخ سلوئیت ) چه میدانید؟ این تکنیک چگونه صورت میپذیرد؟ روش های انجام آن چگونه اند و انجام این روش زیبایی برای چه اشخاصی مضر است مزایا لیفت با نخ و معایب آن را در ادامه برایتان آورده ایم با ما همراه باشید.

نحوه انجام عمل لیفت صورت با نخ

استفاده از نخهای دوجداره منحصربه فرد برای جوانسازی صورت است، که قادر است سطح وسط و پایینی پوست چهره را تقویت کند. این مطالعه با هدف معرفی مجموعه ای از مواردی که با استفاده از نخ های مصنوعی مونوفیلم قابل جذب پلییو اکسانون به نام Mint Lift ™ (HansBiomed Corp. و موسسه HansBiomed Daeduk، Seoul، کره جنوبی) در جوان سازی و بازسازی صورت صورت می گیرد.

لیفت با نخ سیلوئت را بیشتر بشناسید

یک نخ ریسی در یک کلینیک زیبایی شناسی پزشکی توسط یک متخصص زیبایی شناسی یا متخصص مراقبت از پوست که در انجام این روش خاص آموزش دیده است، انجام می شود. رگ های خونی و سایر اعصاب در زیر پوست وجود دارد، بنابراین شما می خواهید کسی که تخصص و صدور گواهینامه داشته باشد برای نتیجه زیبایی بدون پیکرینگ، افسردگی و سایر بی نظمی های پوستی که عوارض جانبی احتمالی این درمان است را دریافت کنید.

لیفت صورت با نخ سیلوئت راز جوانی شما

نخ های سیلوئت با داشتن مخروط های قابل جذب خود، کشش بسیار خوبی را بر روی پوست ایجاد می کنند. نخ ها به فاسیای عضلات تمپورال ( بین موهای جلوی گوش ) متصل می شود. برای رسیدن به این هدف، یک برش کوچک، بالاتر از خط مو جایی که نخ ها ثابت می شوند، ایجاد می شود.

عمل لیفت با نخ pdo چگونه صورت می گیرد؟

از سوی دیگر، موضوع نوشیدنی PDO بیشتر بر روی سفت کردن و بلند کردن پوست سفت و محکم نه تنها روی صورت، بلکه در سایر قسمتهای بدن، از جمله مواردی است که به علت چاقی کاهش یافته است. نخ های PDO را می توان به گونه ای قرار داد که به صورت صورت V شکل می گیرد.

لیفت صورت با نخ pdo یک انتخاب مناسب

نخ PDO می تواند نه تنها در صورت، بلکه در مناطق دیگر بدن نیز استفاده شود. اگر بوتاکس نتایجی به اندازه کافی برای شما ایجاد نکند، شما می توانید از نخی PDO استفاده کنید تا چین و چروک پیشانی افقی و عمودی را برطرف کنید، پیشانی، سینه، پلک های زیرین و گونه ها را بالا ببرید، لولهای بینی، لگن، خطوط ماریونیت و خطوط سیگاری ، تمیز کردن گونه ها و چانه ها را مرتب کنید و خط فک را دوباره تعریف کنید.

لیفت با نخ دکتر خیرخواه یک انتخاب مناسب

امروزه پزشکان راه حل های بسیار سریع و بدون عوارضی برای دستیابی به زیبایی بیشتر به خصوص در سن های بالاتر ابداع کرده اند. باید بدانید که برای مواردی بسیار زیادی می توان از لیفت با نخ اسفاده کرد؛ پیشانی و بینی، گونه ها، خطوط خنده، خط اخم، دورچشمها، چینهای ریز، چینهای عمودی و افقی پیشانی، لیفت پیشانی، بالا و پایین بردن انتهای ابرو، افتادگی ابروها، افتادگی اعضاء، پلک پایین، کیسه های زیر چشم، کمک به رشد مو، لاغری، کاهش درد از متداول ترین مواردی هستند که لیفت با نخ می تواند یک راه حل بسیار سریع و دقیق برای بهبود آن باشد. ملاحظات پس از درمان – بیمار می تواند صورت و موهای خود را بشوید. – درصورت التهاب می توانید از کیسه یخ یا حوله سرد استفاده کنید (20 دقیقه بر روی موضع قرار دهید و 20 دقیقه صبر کنید وسپس دوباره تکرار کنید). – بهتر است بیمارحداقل تا سه شب اول سر خود را به اندازه 30 درجه بالا نگه دارد. – تا 3 هفته از فشار مستقیم روی صورت و نواحی که درمان شده اجتناب شود وبیمار روی صورت نخوابد. – تا 3 هفته تا انجا که ممکن است حرکات صورت را به حداقل برسد .از لبخندهای وسیع وکلا” حرکاتی که باعث تغییر شکل وسیع صورت می گردندمانند خمیازه عمیق خود داری شود.

منبع : لیفت با نخ چیست - قیمت لیفت با نخ - مراقبت بعد از لیفت با نخ