سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت و سوزاندن کالری کمتر

داشتن صورتی لاغر می تواند از جذابیت فرد کم کند. اگر بتوانید با استفاده از بهترین ویتامین برای چاقی صورت، عضله سازی کنید، مسلما زیبا تر از قبل خواهید شد. در این راستا ما با بررسی بهترین رژیم های غذایی و بررسی استراتژی چاق شدن  بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت را به شما معرفی خواهیم کرد؟ با ما همراه باشید.


بهترین ویتامین برای چاقی صورت و تاثیر بیماری سلیاک

اختلالات خوردن: این شامل بی اشتهایی، اختلال روانی جدی است. مشکلات تیروئید: داشتن تیروئید بیش از حد فعال (هیپرتیروئیدیسم) می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و سبب کاهش وزن نامنظم شود. بهترین ویتامین برای چاقی صورت  بیماری سلیاک: شدید ترین نوع عدم تحمل گلوتن. اکثر افراد مبتلا به بیماری سلیاک نمی دانند که این دارو را دارند (10). دیابت: عدم کنترل دیابت (عمدتا نوع 1) می تواند منجر به کاهش شدید وزن شود.


چاق کردن صورت در بیماران سرطانی

سرطان: تومورهای سرطانی اغلب مقدار زیادی کالری را می سوزانند و می توانند سبب از دست دادن وزن بسیاری شوند. عفونت: برخی از عفونت ها می تواند باعث شود فرد به شدت کم وزن شود. این شامل انگل ها، سل و HIV / ایدز می شود. بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت اگر کم وزن هستید، ممکن است بخواهید یک دکتر را برای رد هر شرایط جدی پزشکی مشاهده کنید. این به خصوص اگر شما اخیرا مقدار زیادی از وزن را از دست داده اید حتی بدون تلاش.


بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت با سوزاندن کالری کمتر

بسیار مهم است که خوردن غذاهای سالم حتی زمانی که سعی می کنید وزن خود را افزایش دهید. خوردن کالری بیشتری از سوختگی بدن شما مهمترین چیزهایی که می توانید برای به دست آوردن وزن انجام دهید این است که یک مازاد کالری ایجاد کنید، به این معنی که شما کالری بیشتری از نیاز بدن خود می خورید. شما می توانید نیازهای کالری خود را با استفاده از این ماشین حساب کالری تعیین کنید.


تاثیر خوردن نوشابه بر چاقی صورت

خوردن نوشابه و نوشیدنی ممکن است به شما در افزایش وزن کمک کند، اما می تواند سلامت شما را در همان زمان نابود کند. اگر وزن کم دارید، می خواهید مقدار متعادل توده عضلانی و چربی زیر جلدی را به جای بسیاری چربی شکم ناسالم بدست آورید. بهترین ویتامین برای چاقی صورت افرادی که وزن طبیعی دارند، دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سایر مشکلات سلامتی که اغلب با چاقی همراه هستند، وجود دارد. بنابراین، ضروری است که غذاهای سالم غذا بخوریم و زندگی کلی زندگی سالم داشته باشیم.


منابع : بهترین ویتامین برای چاقی صورت ، بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت