سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر سلام | مجله پزشکی دکتر سلام

صدای مفاصل بدن و خطرات آن

مفاصل بدن می توانند بسیار پر سر و صدا باشند و صدای مفاصل  را ایجاد کنند، در حالی که اغلب اوقات هیچ دلیل جدی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد، البته بهتر است که یک تیم با تجربه و محرمانه از فیزیوتراپیست ها آن را ارزیابی کرده و درمان کنند. بهتر است این آسیب را با یک فیزیوتراپیست واجد شرایط ارزیابی کنید.


صدای مفاصل و خطرات آن

این دو دست است. او نتیجه گیری کرد که ترک خوردگی انگشتی با آرتریت ارتباط ندارد. دانشگاه علوم پزشکی یونیفرم خدمات 215 نفر را مورد بررسی قرار داد، 20 درصد از آنها به طور منظم دست و پنجه نرم خود را بالا کشیدند. از دست کراکرهای دست و پا، 18.1 درصد آرتروز در دست داشتند در مقایسه با صدای مفاصل 21.5 درصد از شرکت کنندگان که knuckles خود را ترک نیست. مطالعه نشان داد که شانس داشتن آرتروز در اطراف یکسان است که آیا شما در معرض شکستن مفاصل شما است.دیگر نگرانی، با این حال، آرتریت تنها نگرانی نیست.آموزش و ضعف gopJoint ظاهر ممکن است باعث آرتریت شود، اما ممکن است خطراتی ایجاد کند. حداقل یک مطالعه ارتباط بین مزمن با التهاب و ضعف دست در دست است. در سال 1990، محققان 300 شرکت کننده در سن 45 سالگی را بررسی کردند، 74 نفر از آنها دست و پنجه نرم کردند، در حالی که 226 نفر نبودند.


صدای مفاصل بدن و خطرات آن

اگر درد با سر و صدا وجود دارد، ممکن است آسیب به سطوح مفصل، احتمالا به دلیل اشک در حلقه غضروف که به صورت مهر و موم اطراف مفصل شانه عمل می کند. این حلقه غضروف به عنوان labrum شناخته می شود. لارو می تواند بر روی سایر ساختارهای مفصل شانه تا زمانی که دست باز می شود صدای مفاصل بدن حرکت کند. گاهی اوقات این ممکن است به دلیل لغزش شانه در داخل و خارج از مفصل باشد. این به عنوان بی ثباتی شانه و یا subluxation شناخته شده است. آرتروز کراکینگ <- mce: محافظت شده? 0A -> Cracking پنجه به فکر آرتروز نیست. شایع ترین مفاصل که مردم را انتخاب کنید برای شکستن دستکش هستند. آنها تمایل به انجام این در یکی از سه روش: خم شدن آنها را به عقب یا پیش بینی کردن آنها را به سمت جلو بر روی استخوان در اطراف jointDespite اعتقادات مردمی، مطالعات متعدد به این نتیجه رسیدند که ناشی از ترک خوردگی ناشی از آرتروز است. دونالد یونگ در پاسخ به شکایات خانواده اش تحقیق کرد.


درمان صدای مفاصل در طب سنتی و خطرات آن

بعضی از پزشکان پیشنهاد می کنند که صدای ترک خوردگی ساخته شده توسط مفاصل، نتیجه تاندون ها را به محل بیش از مفاصل می رساند. ترک خوردن اغلب با صدای تکان دهنده ساخته شده توسط سفت اشتباه است تاندون ها یا سایر نوار های نرم بافتی که بین عضلات و یا بیش از اکوسیستم های استخوانی کشش دارند. سینه ها عضلات را به استخوان ها متصل می کنند، در حالیکه رباط ها استخوان ها را به استخوان های دیگر متصل می کنند. پزشکان معتقدند که تاندون ها می توانند سر و صدای ظاهری ایجاد کنند، سوزش سوزی ممکن است درمان صدای مفاصل در طب سنتی باعث ایجاد سر و صدا در هنگام اتصال شود. هنگام حرکت مشترک، تاندون نسبت به مفصل تغییر می کند. پس از اینکه موقعیت تاندون تغییر می کند، ممکن است یک ضربه محکم و ناگهانی به محل اصلی خود برسد. این مواقع اغلب در مفاصل زانو و مچ پا شنیده می شود، زمانی که از موقعیت نشسته یا هنگام راه رفتن به بالا یا پایین پله ها شنیده می شود. ، ترک و یا کلیک کنید اگر شانه های شانه یا کلیک بدون درد بی نهایت، بافت نرم در مفصل به احتمال زیاد می شود علت.


صدای مفصل شانه و خطرات آن

با جمع آوری فیلم های زمان واقعی با استفاده از تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)، یک مطالعه به این نتیجه رسید که ترک خوردگی مفصلی به شکل حفره مربوط می شود به جای سقوط حباب های گاز. دانشمندان 10 مفاصل متاکاروفالانژیک را با قرار دادن انگشتان داوطلب در یک لوله انعطاف پذیر که می توانند برای کشش به مفصل استفاده شوند مورد مطالعه قرار دادند. آنها تصاویر را با استفاده از MRI قبل و بعد از کشش به نقطه صدای مفصل شانه ترک خوردگی، در 3.2 فریم در ثانیه اعمال شد. نتایج نشان داد که ایجاد سریع حفره در مفصل در نقطه جدا سازی مفصل ، و این صدا را تولید کرد. حفره پس از سر و صدا قابل مشاهده است. این نشان می دهد که ترک خوردگی مفصل خود ممکن است برای ایجاد حفره سریع و صدای در حال ظهور کافی باشد. ممکن است برای حباب های گاز لازم نباشد که صدای رخ می دهد. دهان بیش از مفاصل می زنند برخی پزشکان پیشنهاد می کنند که صدای ترک خوردگی ساخته شده توسط مفاصل، نتیجه تاندون ها به محل مفاصل است.


درمان گیاهی صدای مفاصل و خطرات آن

حباب های مایع سینوویال و تئوری مشترک در کاویتاسیون یک نظریه مشترک است که وقتی انگشت یا مفصل گسترش می یابد، فشار داخل انگشت کاهش می یابد و گازهای موجود ، مانند دی اکسید کربن، به شکل یک حباب آزاد می شود. نظریه فروپاشی حباب نشان می دهد که مفاصل پاپیون خلاء ایجاد می کنند که گازها پس از آن پر می شوند. سپس، هنگامی که مفاصل از طریق کشیدن گسترش می یابند، افزایش درمان گیاهی صدای مفاصل ناگهانی و دراماتیک فشار در اطراف افزایش می یابد. این باعث فروپاشی ناگهانی جزئی یا کل این حباب های گاز می شود و این فروپاشی به عنوان صدای پاپیون شنیده می شود. این شکل گیری و فروپاشی حباب ها شناخته شده به عنوان کاویتاسیون. شکل گیری حفره تحقیق، نظریه فروپاشی حباب را از طریق برداشتن مفصل، بر اساس شواهد بصری از آنچه که در مفصل اتفاق می افتد شکایت می کند، تاکید می کند.


منابع: صدای مفاصل